بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

۵ ایستگاه جدید دوچرخه اشتراکی در نزدیکی مدارس احداث می شود

با اعلام اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی قرار بر این است، ۵ ایستگاه دوچرخه اشتراکی در نزدیکی مدارس مشهد احداث شود.

۵ ایستگاه جدید دوچرخه اشتراکی در نزدیکی مدارس احداث می شود
تین نیوز |

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: با اعلام اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی قرار بر این است، ۵ ایستگاه دوچرخه اشتراکی در نزدیکی مدارس مشهد احداث شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، قاسم طاهری آماری از تعداد دوچرخه های اشتراکی موجود و فعال در سطح شهر را ارائه و اظهار کرد: هزار و ۷۰۰ دستگاه دوچرخه اشتراکی داریم، از این میان، ۹۳۱ دستگاه در سطح شهر مشهد فعال است.

طاهری آماری افزود: در سال گذشته ۱۶۲ ایستگاه دوچرخه اشتراکی در سطح شهر مشهد وجود داشت که امسال قرار است با اعلام اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی، پنج ایستگاه دوچرخه اشتراکی در نزدیکی مدارس مشهد احداث شود و تعداد این ایستگاه ها به ۱۷۵ عدد برسد.

وی گفت: دوچرخه های اشتراکی همان دوچرخه های سبز و مشکی رنگ هستند که عمدتاً ایستگاه هایشان خالی است؛ زیرا شهروندان در زمان های مختلف روز و شب از آن ها برای دوچرخه سواری استفاده می کنند.

طاهری افزود: محدودیت سنی استفاده از این دوچرخه ها براساس اخذ تأییدات بیمه، از ۱۸ سال به بالای ۱۵ سال رسیده و این تغییر موجب شده تا دانش آموزان هم که در این گروه سنی قرار دارند، بتوانند از این دوچرخه ها استفاده کنند.

وی در پایان گفت: پنج مدرسه ای که بیشترین تقاضا را برای نصب ایستگاه دوچرخه های اشتراکی داشته باشند، با اعلام اداره کل آموزش وپرورش به شرکت «تات»، در اولویت قرار می گیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.