بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
در ایام رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام رضا(ع) انجام می شود؛

اختصاص ۲۱ رام قطار فوق العاده به مقصد مشهد

تین نیوز |   مدیر كل تعرفه و نظارت بر بازار راه آهن از اختصاص ۲۱ رام قطار فوق العاده با ظرفیت حدود ۱۸ هزار و ۶۵۰ تعداد صندلی از مبدا شهرهای تهران،تبریز،زنجان و مراغه به مقصد مشهد و ۱۰ رام قطار حومه ای درمحور خراسان و تهران- قم به منظور رفاه حال زائرین امام هشتم (ع) خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مرتضی جعفری گفت: به منظور رفاه حال زائران امام هشتم (ع) از تاریخ ۲۷ /۹۳/۹، ۱۳رام قطار در محور تهران – مشهد به صورت فوق العاده اختصاص یافته است.

وی افزود: این تعداد قطار شامل قطارهای اتوبوسی و ۶ تخته هستند كه با این وجود حدود ۵۰۸۰ صندلی به ظرفیت قطارهای این محور افزوده خواهد شد.

جعفری تصریح كرد: در همین راستا ۴ رام قطار در محور تبریز – مشهد با ظرفیت ۳۰۰صندلی ،۲ رام قطار در محور زنجان- مشهد با ظرفیت ۵۹۴صندلی و ۲ رام قطار در محور مراغه –مشهد با ظرفیت ۴۶۲ صندلی اختصاص یافته است.

مدیر كل تعرفه و نظارت بر بازار راه آهن با اشاره به افزایش تعداد قطارهای حومه ای دراین ایام در محور خراسان و قم خاطرنشان كرد:علاوه بر قطارهای اختصاص یافته در سایر شهرها به مقصد مشهد و بالعكس از تاریخ ۲۵/۹/۹۳ لغایت ۵/۱۰/۹۳ ؛روزانه ۱۰ رام قطار حومه ای در شهرهای نیشابور، آزاد ور، عطار و نقاب و قم با ظرفیتی حدود ۲ هزار و ۵۶۰ صندلی به منظور رفاه حال زائران ثامن الائمه (ع)اختصاص یافته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دون پایه راه آهن

    انشالله زائرین معزز مشهدالرضا برای شفای عاجل فرزند جناب جعفری دراین ایام دعای خیر بفرمایند. آمین یارب العالمین