بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ هم‌اندیشی برای فعا‌‌ل‌سازی بندر چابهار

جلسه هم‌اندیشی فعال‌سازی بندر چابهار با حضور ایران‌نژاد عضو فراکسیون بنادر،دریانوردی و صنایع دریایی مجلس، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار در محل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

هم‌اندیشی برای فعا‌‌ل‌سازی بندر چابهار
تین نیوز

جلسه هم‌اندیشی فعال‌سازی بندر چابهار با حضور ایران‌نژاد  عضو فراکسیون بنادر،دریانوردی و صنایع دریایی مجلس، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار در محل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با پرداختن به نقش بندر چابهار و طرح توسعه بندر شهید بهشتی در ارتقاء سهم تجارت دریایی کشور، بر بهره گیری از فرصت‌ها و قابلیت‌های ترانزیتی و ترانشیپی بندر چابهار تأکید کرد.

آقایی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی واگذاری محوطه‌های کانتینری به منظور حمل‌ونقل DOOR TO DOOR در بندر و مرزهای میلک را دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان همچنین با توجه به جاذبه‌‌های استان و به ویژه بندر چابهار در زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی، نسبت به راه‌اندازی خط کشتیرانی بین بندر چابهار و بنادر هند و عمان کرد تاکید کرد و افزود:  در همین راستا از راه‌اندازی خط مسافری بین کراچی و بندر چابهار به عنوان یک فرصت مطلوب در این حوزه استقبال می‌کنیم.

همچنین ایران‌نژاد نماینده مردم چابهار در مجلس و نائب رییس فراکسیون بنادر ،دریانوردی و صنایع دریایی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سرمایه‌گذاری‌های عظیم ایجاد شده در زیرساخت‌های بندری و تجهیزاتی بندر چابهار توسط سازمان بنادر و دریانوردی ،روند توسعه بندر چابهار در بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان عملیاتی را میسر ساخته است.

علاوه بر این کاپیتان کشاورز نماینده مدیرعامل شرکت حمل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز به ذکر قابلیت‌ها و محدودیت‌ها در حوزه کشتیرانی پرداخت.

 در این جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار در خصوص جذب صاحبان کالا و تجار نیز تشریح شد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.