بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

تعرفه‌های گمرکی واردات قطعات هواپیما باید حذف شود

تعرفه‌های گمرکی واردات قطعات هواپیما باید حذف شود

تین نیوز | نماینده ایرلاین‌ها در شورای عالی هواپیمایی کشوری تاکید کرد: اولویت اول در بحث صنعت حمل‌ونقل هوایی اصلاح قوانین و مقررات داخلی است که باید با اصلاح آنها به شرکت‌های هواپیمایی کمک کنیم.
 
سید عبدالرضا موسوی اظهار کرد: در بحث گمرک واردات قطعات هواپیما یکی از موضوعات مهم و حیاتی است که متاسفانه شرایط مناسبی ندارد و ورود قطعات هواپیما و هزینه‌های گمرکی آن بسیار بالاست.
 
ضرورت حذف تعرفه‌های گمرکی قطعات هواپیما
وی افزود: اگر انتظار داریم مردم درفرودگاه از تسهیلات بیشتری برخوردار باشند باید تعرفه‌های گمرکی قطعات هواپیما و مالیات اعمال شده بر آن‌ها حذف شود.
 
ضرورت حمایت از فرودگاه‌های کشور
رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی زاگرس با تاکید بر ضرورت حمایت از فرودگاه‌های کشور گفت: فرودگاه‌ها باید حمایت شوند که بتوانند به مردم تسهیلات بیشتری ارائه دهند.
 
موسوی با بیان اینکه فرودگاه‌ها در رابطه با ارائه تسهیلات به مسافران ضعیف عمل می‌کنند، اظهار کرد: انتظار ما از فرودگاه‌ها این است که افزایش کارایی داشته باشند و باید در بهره‌وری آنها تحول ایجاد شود و رقابت به وجود آید.
 
نماینده شرکت‌های هواپیمای در شورای عالی هواپیمایی کشوری تصریح کرد: دولت باید از طریق صندوق توسعه ملی تسهیلاتی را به ایرلاین‌ها ارائه کند و به ایرلاین‌ها در زمینه ورود هواپیماهای جدید و اقدامات مورد نیاز کمک کند که متاسفانه شرایط دریافت وام از این صندوق برای ایرلاین‌ها مهیا نیست و مقررات دست‌وپاگیری وجود دارد.
 
مسائل مالی از مهم‌ترین چالش‌های مهم ایرلاین‌ها محسوب می‌شود
وی با بیان اینکه مسائل مالی یکی از مهم‌ترین چالش‌های مهم ایرلاین‌ها محسوب می‌شود، تصریح کرد: از طرفی سیاست‌هایی که در صنعت هوانوردی حاکم بوده منجر به چالش‌هایی در این صنعت شده است.
 
موسوی گفت: صنعت هوانوردی یکی از مظلوم‌ترین صنایع کشور است که ضرورت دارد قانون‌گذاری و سیاست‌گذاری بحث‌های حمایتی لازم از این صنعت صورت گیرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.