بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در تهران آغاز می‌شود

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در تهران آغاز می‌شود

تین نیوز | امروز با حضور مقامات ارشد دولتی، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین نمایشگاه مالی خاورمیانه در تهران آغاز می‌شود.

امروز یکشنبه با حضور مقامات ارشد دولتی، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین نمایشگاه مالی خاورمیانه در تهران آغاز می‌شود.
 
این نمایشگاه با حضور بی‌سابقه 360 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه هشتم بورس، بیمه و بانک در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 
مراسم افتتاح هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX) روز یکشنبه (18 خرداد ماه ) است. اما نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته امتیازات زیادی دارد.
 
رشد 20 درصدی شرکت کنندگان در فضایی بزرگتر نمونه‌ای از این امتیازات است و حضور پررنگ کشورهای اروپایی در کنار بیش از 350 شرکت داخلی از امتیازات این نمایشگاه است.
 
شرکت کنندگان نمایشگاه امسال در مقایسه با دوره هفتم، 20 درصد رشد داشته، همچنین فضای مفید نمایشگاه، حدود 20 هزار مترمربع و مجموع فضای اختصاص یافته به نمایشگاه، حدود 40 هزار متر مربع است تا اهالی بازار سرمایه، پول و بیمه بتوانند به راحتی دور هم جمع شوند و آخرین دستاوردهایشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند، اما ارزنده ترین و برجسته ترین ویژگی این دوره از نمایشگاه حضور پررنگ تر کشورهای خارجی در نمایشگاه است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.