بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ ۸۰ دستگاه اتوبوس خطوط بی آر تی تهران متوقف هستند

اولویت اصلی ما نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است.

 ۸۰ دستگاه اتوبوس خطوط بی آر تی تهران متوقف هستند
تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی گفت: قیمت یک دستگاه اتوبوس نو، ۱.۴ میلیارد تومان است و باوجودآنکه اولویت ما نوسازی ناوگان است، اما خرید اتوبوس‌های دست‌دوم را نیز بررسی می‌کنیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از شرکت واحد اتوبوس‌رانی، پیمان سنندجی در خصوص جزئیات درخواست مدیران شهری از صمت برای خرید اتوبوس‌های دست‌دوم، افزود: سال‌هاست در حوزه نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی اتفاق جدیدی رخ نداده است. اولویت اصلی ما نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی است اما در حال حاضر قیمت خرید یک اتوبوس نو یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است. وقتی نمی‌توانیم نوسازی کنیم، باید به دنبال راهکارهای دیگر باشیم.

وی بابیان اینکه استاندارد اتوبوس در دنیا یورو6 است، گفت: دیگر به اتوبوس‌های با استاندارد یورو ۴ مجوز نمی‌دهند، این در حالی است که ما در کشور سوخت مناسب یورو ۶ نداریم، بنابراین اتوبوس با استاندارد یورو ۴ مناسب شهر ما است و می‌توانیم برای جبران کمبود ناوگان اتوبوس‌رانی به دنبال خرید این اتوبوس‌ها باشیم که زیر ۵ سال سن دارند، استاندارد یورو ۴ رادارند و قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به اتوبوس‌های نو دارند و می‌توانیم چند سالی از آن‌ها استفاده کنیم اما در اصل هدف ما نوسازی است.

سنندجی بابیان اینکه در خرید اتوبوس‌های دست‌دوم خدمات پس از فروش موردتوجه و تأکید است، گفت: در حال بررسی هستیم که می‌توانیم از کدام کشورها این اتوبوس‌ها را تهیه کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود ۲۲۲ دستگاه اتوبوس بی آر تی متوقف است، گفت: اتوبوس‌های ما به دلیل مشکلاتی همچون خرابی لاستیک، روغن و سایر موارد فنی متوقف می‌شوند اما دائما در حال تعمیر هستند و در حال حاضر ۸۰ دستگاه اتوبوس بی آر تی بیشتر متوقف نیست.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.