بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ چرا برخی جایگاه‌ها سوخت نمی‌فروشند؟

در استان کرمان شهرستان بم نه تنها سوخت نمی‌دهند بلکه شماره تلفن‌های مربوط به بازرسی و نظارت شرکت نفت که در تابلوی نصب شده در جایگاه نوشته شده نیز در شبکه مخابراتی وجود ندارد.

چرا برخی جایگاه‌ها سوخت نمی‌فروشند؟
تین نیوز

در حالی که طی سالیان گذشته و به طور معمول فقط در هنگام سفرهای نوروزی مشکلاتی در خصوص تامین سوخت خودروها در سطح کشور به چشم می‌خورد و در دیگر اوقات مشکلی در این زمینه وجود نداشت در چند روز گذشته و در فضای مجازی مشکلاتی از عدم ارایه سوخت در بعضی جایگاه‌ها گزارش شده است.

به گزارش تین‌نیوز، یکی از رانندگان اتوبوس در یک گروه تلگرامی و در جمع فعالان این صنف نوشت: هر روزی که به جایگاه ترمینال تهرانپارس مراجعه می‌کنیم گازوئیل ندارد و به همین دلیل باید با مسافر درجاده و در صف جایگاه‌های سوخت بمانیم.

یکی دیگر از اعضای این گروه نیز نوشت: یک جایگاه سوخت در اول جاده خرم آباد به تهران  (روستای تجره) قرار دارد که همیشه گازوئیل را آزاد می‌فروشد و کارکنان مسئول پمپ همیشه پمپ‌ها را خاموش می‌کنند و به مشتری‌های خاص خودشان گازوییل می‌فروشند.

کاربر دیگری نیز با انتشار عکس زیر نوشت: وقتی که نظارت و بازرسی بر عملکرد جایگاه نباشد توقعی بیش از این نیست.

وی افزود: در استان کرمان شهرستان بم نه تنها سوخت نمی‌دهند بلکه شماره تلفن‌های مربوط به بازرسی و نظارت شرکت نفت که در تابلوی نصب شده در جایگاه نوشته شده نیز در شبکه مخابراتی وجود ندارد.

 

photo_2018-03-13_11-25-52

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.