بازدید سایت : ۸۳۴۳۱

چگونگی تعیین دستمزد مازاد بر دستمزد مقطوع رانندگان بین شهری

نحوه اجرای بخشنامه تعیین دستمزد مازاد بر دستمزد مقطوع رانندگان بین شهری در نامه ای به امضای معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.

چگونگی تعیین دستمزد مازاد بر دستمزد مقطوع رانندگان بین شهری
تین نیوز

نحوه اجرای بخشنامه تعیین دستمزد مازاد بر دستمزد مقطوع رانندگان بین شهری در نامه ای به امضای معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابران، بر اساس نامه محمد محمدی، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، نحوه اجرای بخشنامه تعیین دستمزد مازاد بر دستمزد مقطوع رانندگان بین شهری ابلاغ شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

احتراما در اجرای مفاد بند (۳) بخشنامه شماره ۱۰۰۰/۱۴۰۳/۱۳۶۴۶ مورخ ۱۳۰۲/۱۲/۱۳ با موضوع «ارتقای ضرایب دستمزد مقطوع و نحوه تعیین دستمزد مازاد بر دستمزد مقطوع رانندگان بین شهری». جلسه مشترک مورخ ۱۲۰۳/۵/۱ با کانون سراسری انجمن های صنفی کارگری رانندگان بخش مسافر و حمل کالای سراسر کشور و به منظور اطلاع رسانی و تعامل با مراجع ذی ربط مقتضی است دستور فرمایید نسبت به انجام موارد ذیل در اسرع وقت اقدام و نتیجه را به این معاونت ارسال نمایند.

1- ادارات کل استان ها موظفند به منظور اطلاع رسانی و تشریح جزئیات نحوه اجرای مفاد بخشنامه مذکور نسبت به هماهنگی و برگزاری جلسات مشترک با کانون انجمن های صنفی رانندگان بین شهری جهت دریافت اطلاعات مربوط به آن دسته از رانندگانی که متقاضی افزایش دستمزد مازاد بر دستمزد مقطوع هستند در قالب فایل Excel “پیوست” اقدام نمایند.

2- تا زمان طراحی و عملیاتی شدن نرم افزار مربوطه واحد نام نویسی و حساب های انفرادی شعب می بایست ضمن رعایت مفاد بخشنامه فوق الذکر نسبت به دریافت فرم درخواست افزایش دستمزد مازاد بر دستمزد مقطوع رانندگان و متعاقب آن بررسی اطلاعات درج شده در فرم یاد شده و بارگذاری گزارش سوابق خام و تلفیقی در پرونده الکترونیک، با ملحوظ نظر قرار دادن سایر موارد مطروحه در بخشنامه موصوفی اقدامات لازم را به عمل آورند.

تذکر پس از عملیاتی شدن نرم افزار موصوف کلیه درخواست های اخذ شده از متقاضیان ذی ربط می بایست در سیستم مربوطه ثبت گردد. ضمناً فایل محاسبات میزان دستمزدهای قابل انتخاب بر اساس سن و سابقه به پیوست جهت بهره برداری ارسال می گردد.

گفتنی است؛ رونوشت این نامه به خادمی زاده، رئیس هیئت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی کارگری رانندگان بخش مسافر کشور؛ خدایی، رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی رانندگان حمل کالای سراسر کشور؛ حمدالهی، مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، باقر جوان، مدیرکل محترم دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛ عمرانی، مدیرکل نام نویسی و حساب های انفرادی جهت آگاهی و دستور، شیخی مدیر کل اداره وصول حق بیمه نیز ارسال شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.