بازدید سایت : ۳۶۳۶۲
از 30 مرداد اعمال می شود:

◄ افزایش 30 درصدی نرخ بلیط اتوبوس بین شهری کلید خورد

کانون انجمن های صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر کشور از تصویب افزایش 30 درصدی نرخ جابجایی مسافر با انواع وسایل نقلیه و اعمال این افزایش قیمت از آخر مرداد ماه امسال خبر داد.

افزایش 30 درصدی نرخ بلیط اتوبوس بین شهری کلید خورد
تین نیوز

کانون انجمن های صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر کشور از تصویب افزایش 30 درصدی نرخ جابجایی مسافر با انواع وسایل نقلیه و اعمال این افزایش قیمت از آخر مرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام کانون انجمن های صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر کشور به انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافر سراسر کشور، افزایش 30 درصدی نرخ جابجایی مسافر با تصویب مجلس شورای اسلامی و موافقت مجمع تشخیص مصلحت نظام از تاریخ 30 مرداد ماه امسال اعمل خواهد شد..

این افزایش نرخ به منظور توسعه اشتغال و رشد اقتصادی از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی و تعاونی و به منظور جلوگیری از زمین گیر شدن و ورشکستگی کامل این بخش مهم و حیاتی کشور که به دلیل نازل بودن کرایه ها، گرانی بی رویه و روز افزون ناوگان، لاستیک و قطعات و دیگر خدمات مربوط به ناوگان و عدم توجیه اقتصادی به وجود آمده، صورت گرفته است.

بنابراین طبق اعلام کانون انجمن های صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر کشور به خبرنگار تین نیوز، از تاریخ 30 مرداد ماه 1403، نرخ جابجایی مسافر با انواع وسایل نقلیه از مبدا شهرستان های مختلف ( به غیر از مقاصد مرزی که قبلا افزایش قیمت داشته است) به کلیه مقاصد کشور، به میزان 30 درصد افزایش می یابد.

گزارش خبرنگار تین نیوز حاکی است افزایش 30 درصدی نرخ جابجایی مسافر با انواع وسایل نقلیه در جلسه علنی تاریخ یکم خرداد ماه 1403 مصوب شده و در تاریخ دوم تیر ماه 1403 از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شده است.

قابل ذکر است مالکان و رانندگان اتوبوس های مسافری بارها در شبکه های اجتماعی نسبت به خطر ورشکستگی و زمینگیر شدن اتوبوس های بین شهری هشدار داده اند. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.