بازدید سایت : ۳۶۷۶۸

◄ توقف چند صد دستگاه کامیون در پایانه نسیم شهر تهران به دلیل قطعی سیستم صدور بارنامه

شماری از متصدیان شرکت های حمل و نقل جاده ای کالا واقع در پایانه نسیم شهر تهران از اختلال بیش از سه ساعته سیستم صدور بارنامه در این پایانه خبر دادند که حرکت چند صد دستگاه کامیون را با مشکل مواجه کرده او موجب توقف کامیون ها شده است.

توقف چند صد دستگاه کامیون در پایانه نسیم شهر تهران به دلیل قطعی سیستم صدور بارنامه
تین نیوز

شماری از متصدیان شرکت های حمل و نقل جاده ای کالا واقع در پایانه نسیم شهر تهران از اختلال بیش از سه ساعته سیستم صدور بارنامه در این پایانه خبر دادند که حرکت چند صد دستگاه کامیون را با مشکل مواجه کرده او موجب توقف کامیون ها شده است.

به گزارش تین نیوز، این افراد در تماس با خبرنگار ما عنوان کردند اختلال سیستم صدور بارنامهاز امروز ساعت 10 صبح آغاز شده و تا کنون ادامه دارد که این امر موجب توقف چندین  ساعته بارگیری و حمل کالا در پایانه و گمرک نسیم شهر تهران شده است.

به گفته آنان به دلیل قطعی و اختلال سیستم صدور بارنامه که برخی می گویند به دلیل به روزرسانی سیستم و از سوی دستگاه های دولتی صورت گرفته، نه تنها چند صد دستگاه کامیون نتوانسته اند بارگیری کنند بلکه تعداد زیادی کامیون نیز با وجود بارگیری کالا امکان حرکت و حمل بار را ندارند چرا که برای حرکت باید بارنامه صادر و پیامک آن برای راننده ارسال شود که به دلیلی قطعی سیستم این امکان وجود ندارد.

متصدیان شرکت های حمل و نقل در گفت و گو با خبرنگار ما تاکید کردند با توجه به شرایط پیش آمده تعداد زیادی کامیون که بارگیری کرده اند نمی توانند نسبت به حمل بار خود اقدام نمایند و در عین حال کامیون هایی که برای بارگیری به پایانه مراجعه کرده اند نیز باید تا فردا برای بارگیری معطل بمانند.

به گفته آنان کامیون های متوقف شده بالغ بر چند صد دستگاه کامیون هستند که توقف آنها قطعا موجب اختلال در سیستم حمل و نقل کالا و تامین مایحتاج مردم و تولید کنندگان و ... می شود.

متصدیان شرکت های حمل و نقل خاطر نشان کردند که قطعی امروز سیستم صدور بارنامه در حالی بوده که اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه صورت نگرفته و شرکت های حمل و نقل بدون اطلاع از این قطعی مطلع نبود و به همین دلیل تعداد زیادی کامیون صبح امروز  بارگیری هم کرده بودند

آنان همچنین تاکید کردند که قطعی سیستم صدور بارنامه یکی از مشکلات عمده شرکت های حمل و نقل است اما در کنار آن قطع هر روزه و چند ساعته برق در این پایانه نیز مشکل دیگری است که حمل و نقل جاده ای کالا را با مشکل عمده مواجه کرده است.

متصدیان شرکت های حمل و نقل خواستار پیگیری و رسیدگی به این موضوع از سوی متولیان امر بوده و عنوان کردند که با وجود پیگیری های مکرر خود شرکت های حمل و نقل، هنوز مشکلات ادامه دارد و حل نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.