بازگشایی راه آهن پستی لندن
ناوگان قطارهای برقی لندن از منطقه پادینگتون هد در غرب تا وایت چپل در شرق کشیده شده بود و هشت ایستگاه در این بین قرار داشت. این خط آهن در روزهای اوج خود 22 ساعت در روز کار میکرد و چهار میلیون قطعه پستی را در روز جابجا میکرد و برای دور زدن ترافیک شدید اوایل دهه 1900 ساخته شده بود که موجب تاخیر غیرقابل قبول انتقال نامهها میشد.
به مدت 76سال از سال ۱۹۲۷، اداره پست لندن ناوگانی از قطارهای برقی بدون راننده را راهاندازی کرد که در زیرزمین نامهها را بین دفاتر مرتب سازی مختلف انتقال میدادند.
به گزارش برترینها، این خط آهن از منطقه پادینگتون هد در غرب تا وایت چپل در شرق کشیده شده بود و هشت ایستگاه در این بین قرار داشت. این خط آهن در روزهای اوج خود 22 ساعت در روز کار میکرد و چهار میلیون قطعه پستی را در روز جابجا میکرد و برای دور زدن ترافیک شدید اوایل دهه 1900 ساخته شده بود که موجب تاخیر غیرقابل قبول انتقال نامهها میشد.
تا سال 2003 این خط آهن قلب خدمات پستی لندن بود. این سیستم سرانجام بسته شد، زیرا فعالیت آن به هزینه زیادی منجر میشد.
استفاده از راه آهن پنج برابر گرانتر از استفاده از حملونقل جادهای تمام میشد. راه آهن پستی در سال 2017 بازگشایی شد، اما این بار مردم را به جای نامه جابهجا میکند.
به گزارش برترینها، این خط آهن از منطقه پادینگتون هد در غرب تا وایت چپل در شرق کشیده شده بود و هشت ایستگاه در این بین قرار داشت. این خط آهن در روزهای اوج خود 22 ساعت در روز کار میکرد و چهار میلیون قطعه پستی را در روز جابجا میکرد و برای دور زدن ترافیک شدید اوایل دهه 1900 ساخته شده بود که موجب تاخیر غیرقابل قبول انتقال نامهها میشد.
تا سال 2003 این خط آهن قلب خدمات پستی لندن بود. این سیستم سرانجام بسته شد، زیرا فعالیت آن به هزینه زیادی منجر میشد.
استفاده از راه آهن پنج برابر گرانتر از استفاده از حملونقل جادهای تمام میشد. راه آهن پستی در سال 2017 بازگشایی شد، اما این بار مردم را به جای نامه جابهجا میکند.
منبع:
برترین ها