بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ احداث خط دوم راه‌آهن شرق با 4هزار میلیارد تومان اعتبار

در دیدار مدیریت و پرسنل راه‌آهن شرق با امام‌جمعه طبس مدیرکل راه‌آهن شرق از احداث خط دوم این ناحیه در دوماه آینده خبر داد.

 احداث خط دوم راه‌آهن شرق با 4هزار میلیارد تومان اعتبار
تین نیوز

 مدیرکل راه‌آهن شرق، گفت: راه‌آهن شرق به مرکزیت طبس در سه استان خراسان رضوی جنوبی و یزد واقع‌شده و باوجوداینکه در سال ۸۴ افتتاح‌شده و نوپا است رتبه سوم بارگیری را دارد و در رقابت با نواحی باسابقه است .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه‌آهن شرق، حسن ماسوری افزود: این اداره‌کل از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و به‌زودی نیز دوخطه شدن محور با اعتبار ۴۰۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود و امیدواریم تا دو سال آینده خط دوم نیز به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه‌آهن شرق بابیان اینکه راه‌آهن هر جا واردشده توسعه را نیز با خود همراه داشته است گفت: صنایع جوار ریلی را برای طبس در نظر گرفته‌ایم که در وهله اول تعمیرات اساسی لکوموتیوهای چینی را به طبس آوردیم و همچنین برای ایجاد کارخانجات تعمیرات اساسی واگن در حال رایزنی هستیم.

وی گفت: بحث ایمنی و بهره‌وری در بین ادارات کل راه‌آهن جزو سه اداره کل برتر بوده و در ارزیابی عملکرد دریافت دوستاره با روش EFQM  امتیاز رشد بالایی را داشته و این مسئولیت ما را زیاد می‌کند.

 ماسوری گفت: با مسئولان شهرستان سیاست‌های مشارکتی را برای شهرستان دنبال کرده و معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس دید خوبی داشته و همکاری می‌کند و هم‌چین امام‌جمعه سابق نیز در این زمینه با ما همراهی کرده‌اند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.