بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ نقش حساس کرمان در ترانزیت جاده‌ای

در ایران سالانه 600 میلیون تن کالا از طریق جاده‌ها جابه‌جا می‌شود. عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه بابیان این مطلب گفت: به همین دلیل ایمنی و نگهداری راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نقش حساس کرمان در ترانزیت جاده‌ای
تین نیوز

در ایران سالانه 600 میلیون تن کالا از طریق جاده‌ها جابه‌جا می‌شود. عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه بابیان این مطلب گفت: به همین دلیل ایمنی و نگهداری راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، حسن‌نیا در آیین تکریم و معارفه مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان افزود: با نگاه ویژه دولت، برای نگهداری راه‌ها در وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی سال‌های گذشته اقدامات و تدابیر خوبی انجام‌شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: استان کرمان با داشتن 11 هزار کیلومتر از راه‌های کشور نقش حساسی را در ترانزیت، انتقال بار و مسافر جاده‌ای برعهده دارد که باید به لحاظ تخصیص اعتبارات نگاه جدیدی به زیرساخت‌های جاده‌ای این استان بشود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: همچنین باید با حمایت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمان و مدیران این استان روند کاهشی وضعیت تلفات در راهه‌ای این استان را ادامه داد.

براساس این گزارش، در خاتمه این مراسم از خدمات خداداد مقبلی به‌عنوان مدیرکل سابق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان تقدیر شد و علی حاج‌سیدعلیخانی به‌عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شد.

علی حاج‌سیدعلیخانی مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان سوابق مدیرکلی راه ترابری و راه و شهرسازی و مدیرکلی مکانیک خاک استان کرمان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.