بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ انجام عملیات اصلاح شیب شیروانی تقاطع قلعه پسیجان شهرستان شازند

عملیات اصلاح شیب شیروانی تقاطع قلعه پسیجان شهرستان شازند انجام شد.

انجام عملیات اصلاح شیب شیروانی تقاطع قلعه پسیجان شهرستان شازند
تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان شازند گفت: عملیات اصلاح شیب شیروانی و ترانشه‌برداری تقاطع پسیجان شهرستان شازند انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، علیرضا اصغری با اشاره به پروژه‌های راهداری اجرا شده در شهرستان شازند، بیان کرد: عملیات اصلاح شیب شیروانی و پرتگاه، ترانشه‌برداری و تعریض شانه تقاطع قلعه پسیجان، حدفاصل کیلومتر 20 محور شازند به خمین به طول یک کیلومتر و 200 متر بصورت امانی و با تمام امکانات راهداری به مدت 10 روز توسط راهداران شهرستان انجام شد.

وی افزود: خط کشی 34 کیلومتر از محورهای شریانی اراک- بروجرد در حوزه شهرستان شازند دو راهی شازند به سمت توره و دوراهی به سمت شهرستان شازند بصورت پیمانی و امکانات راهداری انجام گرفت.

اصغری با اشاره به لکه‌گیری محورهای فرعی و روستایی بخش زالیان وبخش سربند با آسفالت گرم به میزان 200 تن بصورت امانی، اضافه کرد: علایم راهنمایی شامل 15 عدد جهت‌نما، 36 عدد مسیرنما و 18 عدد تابلوی خطرنمای پل در حد فاصل روستای البرز تا حمریان و شازند به تحت محل که یکی از محورهای پر خطر در شب شهرستان به شمار می‌رود، نصب شد. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.