بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ مازندران سومین استان پر تردد کشور

بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه در استان مازندران، نشان می‌دهد پرترددترین ساعت روز معمولا بین ساعات 17 الی 20 اتفاق می افتد و ساعت 18 الی 19 با میانگین تردد ساعتی حدود 124هزار وسیله نقلیه دارای فراوانی بیشتری دربین ساعات پرتردد پنج ماه اول سال 98 بوده است.

مازندران سومین استان پر تردد کشور
تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: برابر آمار به دست آمده طی 5 ماه نخست سال 98 بیش از 267 میلیون و 291 هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای این استان به ثبت رسید که بیش از شش درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ مازندران در رتبه سومین استان پرتردد کشور قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب افزود: بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه در استان مازندران، نشان می‌دهد پرترددترین ساعت روز معمولا بین ساعات 17 الی 20 اتفاق می افتد و ساعت 18 الی 19 با میانگین تردد ساعتی حدود 124هزار وسیله نقلیه دارای فراوانی بیشتری دربین ساعات پرتردد پنج ماه اول سال 98 بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که میانگین تردد ساعتی در طی این مدت حدود 72 هزار تردد بوده، نتیجه می‌شود در طی ساعت اوج میزان تردد در حدود 1/7 برابر میزان تردد ساعتی میانگین روز بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت: طی 5 ماه نخست سال 98 میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در این استان بیش از 21 میلیون و 367 هزار تردد بوده است که این عدد نشان دهنده سهمی حدود 8 درصدی وسایل نقلیه سنگین از تردد کل وسایل نقلیه است.

نجفی به آمار تردد ثبت شده از محورهای مواصلاتی استان مازندران با استان‌های مجاور اشاره و عنوان کرد : طی 5 ماه نخست سال جاری از مبادی و مقاصد ورودی و خروجی استان بیش از 24 میلیون و 87 هزار تردد انجام شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، حدود دو درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع ترددهای ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان طی این دوره در حدود 91 درصد از ترددها در محورهای مواصلاتی استان متعلق به وسایل نقلیه سواری، یک درصد اتوبوس و مابقی انواع وسیله نقلیه سنگین بوده است.

لازم به ذکر است مسافران و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور هم‌چنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل کنند. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.