بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

تردد بیش از ۶ میلیون وسیله نقلیه از محورهای خوزستان در تیر ماه امسال

تردد بیش از ۶ میلیون وسیله نقلیه از محورهای خوزستان در تیر ماه امسال

تین نیوز | به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان بیش از 6 میلیون انواع وسیله نقلیه در تیر ماه سال جاری از محورهای مواصلاتی مجهز به دستگاههای تردد شماری استان تردد نموده اند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان با اعلام اینکه 17 محور در استان بصورت رفت و برگشت دارای دستگاه های تردد شمار می باشند، گفت: در این بازه زمانی محور بندر امام خمینی(ره) – ماهشهر با تردد 536 هزار و 375 وسیله نقلیه پر تردد ترین محور در استان بوده است. 

مسعود مصدقی افزود: ساعت 7 تا 8 روز چهارشنبه مورخ 31 تیر ماه با تردد 2277 وسیله نقلیه در محور ماهشهر – بندر امام خمینی (ره) ساعت اوج تردد بوده است.

مصدقی بیشترین تردد سواری، کامیونت و کامیون را مربوط به محور ماهشهر – بندر امام خمینی (ره) و بیشترین تردد اتوبوس و تریلی را مربوط به محور اهواز – اندیمشک عنوان نمود و اذعان داشت: بر اساس اطلاعات اخذ شده از دستگاه های تردد شمار بیشترین تخلفات سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز و فاصله غیر مجاز به ترتیب در محورهای بندرامام خمینی(ره) – ماهشهر،  اهواز – خرمشهر و بندر امام خمینی(ره) – آبادان روی داده اند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.