بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

◄ فرود پرواز 1557 هما و پایان عملیات حج 97

عملیات بازگشت امروز 25 شهریور در ساعت 4:25 پایان می‌یابد.

فرود پرواز 1557 هما و پایان عملیات حج 97
تین نیوز

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: صبح امروز با فرود آخرین پرواز هواپیمای جمهوری اسلامی ایران به شماره 1557 در فرودگاه امام عملیات حج‌تمتع 97 پایان یافت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده افزود: از مجموع 316‌پرواز انجام‌شده در عملیات بازگشت، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با انجام 185‌پرواز و شرکت هواپیمایی سعودی با انجام 131‌پرواز، عملیات جابه‌جایی 85700‌حاجی را بر عهده داشتند.

وی بابیان این‌که عملیات بازگشت امروز 25‌شهریور در ساعت 4:25‌پایان می‌یابد، گفت: میانگین تاخیرات پروازهای دو شرکت مذکور کم‌تر از یک ساعت بوده است.

جعفرزاده تصریح کرد: درمجموع عملیات رفت‌وبرگشت حج‌تمتع امسال حدود 631‌پرواز، اعزام و پذیرش حدود 170 هزار و 700 نفر را بر عهده داشتند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: پروازهای رفت زائران خانه‌خدا که از 27 تیرماه سال جاری آغازشده بود، روز 24 مردادماه به پایان رسید و تا پایان این عملیات درمجموع 315 پرواز از 19 فرودگاه کشور انجام شد. عملیات بازگشت حجاج نیز از پنجم شهریورماه آغاز و صبح امروز به پایان رسید.

وی عملیات حج‌تمتع 97 را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با انسجام و هماهنگی تمامی مجموعه‌های ذی‌ربط اعم از رئیس و مسئولان حج و زیارت، تلاش‌های سرپرست حجاج ایرانی، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی جهت آماده‌سازی و سرویس‌دهی 19‌فرودگاه کشور، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، همکاری نزدیک شرکت قشم‌ایر با این شرکت، گمرک، نیروهای امنیتی، انتظامی و حراست مستقر در فرودگاه‌ها، حج‌تمتع امسال با کمترین تاخیر نسبت به سنوات گذشته برگزار شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.