بازدید سایت : ۶۹۳۳۳

◄ ویرایش شیوه‌نامه جدید حقوق مسافر در پروازهای خارجی

.شرکت‌های هواپیمایی مکلف هستند در تاخیرهای بالای ۵ ساعت، ۲۰درصد قیمت بلیت را بعنوان خسارت به مسافرات برگردانند.

ویرایش شیوه‌نامه جدید حقوق مسافر در پروازهای خارجی
تین نیوز |

شیوه‌نامه حقوق مسافر در پروازهای خارجی شرکت‌های هواپیمایی داخلی ویرایش و به ایرلاین‌ها ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بر اساس شیوه نامه جدید حقوق مسافر در پروازهای بین المللی در صورت تأخیر پروازهای هوایی از ۲ تا ۳ ساعت، از مسافران پذیرایی نوع اول یعنی (میان وعده)  باید انجام شود.بر اساس آیین نامه جدید در صورت تأخیر ۳ تا ۵ ساعت از مسافران پذیرایی نوع اول (یکی از سه وعده اصلی) باید انجام شود.

در شیوه‌نامه پروازهای بین‌المللی شرکـت‌های هواپیمایی داخلی مصوب شده است شرکت‌های هواپیمایی مکلف هستند در تاخیرهای بالای ۵ ساعت، ۲۰درصد قیمت بلیت را به عنوان خسارت به مسافران برگردانند.

بر اساس آیین نامه جدید در صورت تأخیر ۳ تا ۵ ساعت از مسافران پذیرایی نوع اول (یکی از سه وعده اصلی) باید انجام شود و شرکت‌های هواپیمایی مکلف هستند در تاخیرهای بالای ۵ ساعت، ۲۰درصد قیمت بلیت را بعنوان خسارت به مسافرات برگردانند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.