◄ ثبت 130 مورد شکایت از ایرلاین ها و آژانس ها توسط مسافران
در مجموع ۱۳۱ شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده که به ۹۸ درصد آنها پاسخ داده شده است.
سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به انتشار گزارش عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در حوزه پاسخگویی به شکایات مسافران در بازه زمانی 20 آبان تا 20 آذرماه 99 کرد.
به گزارش تین نیوز، این گزارش منتشر شده نشان میدهد در مجموع ۱۳۱ شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده که به ۹۸ درصد آنها پاسخ داده شده است.
سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله ۱۱۳ مورد و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی ۱۸ مورد بوده است که ایران ایر با 30، ماهان با 18، آتا با 16، قشم ایر با 13 و آسمان با 12 بعه ترتیب بیشترین تعداد شکایت را داشته اند.
همچنین درصد سهم شکایات پاسخ داده شده هر شرکت از کل شکایات از شرکتهای هواپیمایی برای اغلب شرکتهای هواپیمایی ۱۰۰ درصد است.