◄ ثبت 225 مورد شکایت از ایرلاین ها در اسفندماه 99
جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در اسفند 1399 منتشر شد.
جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در اسفند 1399 منتشر شد.
به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری در اسفند ماه جاری در مجموع 265 شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده که به 95 درصد آنها پاسخ داده شده است که بیشترین شکایات مطرح شده مربوط به تاخیر پرواز وتغییر ساعت پروازهاست.
این گزارش نشان می دهد، سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله 225 مورد و شرکت های خدمات مسافرت هوایی 40 مورد گزارش شده است.
مسافران گرامی می توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری کنند.