بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

تعلیق مجوز فعالیت شرکت آسمان پرستاره پرشیا

با توجه به نظارت های میدانی به عمل آمده از طریق کنترل سایت فروش، نمایش و عرضه بلیت عتبات در بازه اربعین حسینی پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی آسمان پرستاره پرشیا از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به مدت یک ماه تعلیق شد.

تعلیق مجوز فعالیت شرکت آسمان پرستاره پرشیا
تین نیوز

با توجه به نظارت های میدانی به عمل آمده از طریق  کنترل سایت فروش، نمایش و عرضه بلیت عتبات در بازه اربعین حسینی پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی آسمان پرستاره پرشیا از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به مدت یک ماه تعلیق شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی آسمان پرستاره پرشیا تعلیق شد.

در این راستا با توجه به نظارت های میدانی بعمل آمده از طریق  کنترل سایت فروش، نمایش و عرضه بلیت عتبات در بازه اربعین حسینی پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی آسمان پرستاره پرشیا از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ به دلیل نمایش نرخ بلیت هواپیما در سایت فاقد مجوز apstour.com در مسیرهای عتبات و در بازه اربعین حسینی۱۴۰۲ ، به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شد.

رفع تعلیق شرکت فوق از طریق اعلام رسمی این سازمان و صرفا پس از پایان مدت تعیین شده منوط به سپردن تعهد کتبی مبنی بر رعایت کامل مفاد آئین نامه مذکور و عدم ارتکاب مجدد به تخلف آیین نامه ای در آینده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.