بازدید سایت : ۳۴۰۲۰

مسافران هوایی بلیت های خود را از سایت های رسمی خریداری کنند

​سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مسافران برای جلوگیری از ایجاد مشکل از جمله گران فروشی بلیت های خود را از سایت های معتبر خریداری کنند.

مسافران هوایی بلیت های خود را از سایت های رسمی خریداری کنند
تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مسافران برای جلوگیری از ایجاد مشکل از جمله گران فروشی بلیت های خود را از سایت های معتبر خریداری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در برنامه شبکه تهران با بیان اینکه  از ۴ مرداد ماه تا ۹ شهریور ماه روند پروازهای اربعین ادامه داشت گفت: در این بازه ۱۷ روزه ۵۳۲ هزار و ۲۵۲  مسافر در قالب ۴ هزار و ۲۱۸ پرواز جا به جا شده اند.

وی ادامه داد: پروازهای اربعین امسال  نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۲۹ درصدی داشته است و میانگین تاخیر پروازهای امسال هم ۳۴ دقیقه گزارش شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه عملیات پروازی دهه پایانی ماه صفر را هم آغاز کرده ایم گفت:  بازه زمانی این عملیات پروازی از ۷ شهریور ماه شروع شده و تا ۱۶ شهریور ماه هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این عملیات ده روز پایانی صفر، بیست و یک ایرلاین حضور دارند و از ۳۳ فرودگاه به مقصد مشهد پرواز برنامه  ریزی شده  است.

یازرلو  تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری  با هزار و دویست و پنجاه و پنج پرواز برنامه ای موافقت کرده و مجوز ۲۸۰ پرواز فوق العاده را تا کنون صادر کرده ایم. ما امیدواریم بتوانیم تسهیلات بیشتری را مسافران مشهد مقدس ایجاد کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه  مسافران حتما تخلف آژانس های مسافرتی و یا شرکت های هواپیمایی را در  سایت هواپیمایی کشوری بخش سامانه حقوق مسافر گزارش کنند گفت: مسافران بلیت های خود را سایت های رسمی خود ایرلاین خریداری کنند که روش مطمئنی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.