بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴
طی یک ماه گذشته

۲۹ سایت گران فروش بلیت هواپیما به دادستانی معرفی شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در هفته اول مهر ماه ۷ سایت و طی یک ماه گذشته هم ۲۲ سایت به دادستانی به دلیل گران فروشی و نمایش عرضه بلیت معرفی شده‌اند.

۲۹ سایت گران فروش بلیت هواپیما به دادستانی معرفی شد
تین نیوز |

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در هفته اول مهر ماه ۷ سایت و طی یک ماه گذشته هم ۲۲ سایت به دادستانی به دلیل گران فروشی و نمایش عرضه بلیت معرفی شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در هفته اول مهر ماه ۷ سایت که اقدام به نمایش و عرضه بلیت با نرخ های خارج از نرخنامه انجمن شرکت های هواپیمایی می کردند به دادستانی ارسال کردیم گفت: در حدود یک ماه گذشته بیش از ۲۲ سایت به دادستانی برای برخورد با آنها ارسال شده و این سایت ها به دلیل آنکه هیچ مجوزی از سوی سازمان هواپیمایی کشور نداشتند به دادستانی معرفی شدند.

وی ادامه داد:  علاوه بر آن  ما سعی کرده ایم درگاه بانکی این سایت ها را ببندیم تا هیچ فعالیت بانکی را این سایت ها انجام ندهند و از سوی دیگر در صورت پیگیری سعی کرده ایم دامنه اینترنتی و آدرس سایت آنها را هم مسدود کرده ایم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور توضیح داد: سازمان هواپیمایی به صورت مکرر و پی در پی اقدام به بررسی سایت و اپلیکیشن های فروش بلیت می کند و در صورت مشاهده گران فروشی و عرضه و نمایش بلیت چه سایت های که مجوز دارند و چه سایت های که فاقد مجوز هستند با آنها برخورد قاطع می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.