لزوم پیشبینی احداث راههای دسترسی خروجی و ورودی به آزادراه شیراز- اصفهان
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور در بازدید از قطعه ۷ پروژه در دست اجرای آزادراه شیراز – اصفهان گفت: مهمترین مسئله احداث آزادراه شیراز – اصفهان این است که در منطقه تغییرات زیادی صورت خواهد گرفت و ما باید پیشبینی لازم برای احداث راههای دسترسی خروجی و ورودی به آزادراه را انجام دهیم.
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور در بازدید از قطعه ۷ پروژه در دست اجرای آزادراه شیراز – اصفهان گفت: مهمترین مسئله احداث آزادراه شیراز – اصفهان این است که در منطقه تغییرات زیادی صورت خواهد گرفت و ما باید پیشبینی لازم برای احداث راههای دسترسی خروجی و ورودی به آزادراه را انجام دهیم.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور به همراه فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس و سید علاءالدین خادم نماینده مردم شهرستانهای بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین کشوری و استانی از قطعه ۷ آزادراه شیراز – اصفهان بازدید کردند.
خادمی در حاشیه بازدید گفت: با بازدیدهایی که انجام شد امیدواریم بتوانیم تصمیماتی اتخاذ کنیم که وضعیت بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.
وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولین و کسب نظر از استانداری فارس و مدیرکل راه و شهرسازی استان به یک تفاهم نظر برسیم و راههای ارتباطی ورودی و خروجی آزادراه را به گونهای طراحی و اجرا کنیم که باعث گره ترافیکی و مشکلات برای آزادراه شیراز – سپیدان نگردد و تردد به سهولت انجام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اتصال آزادراه شیراز – اصفهان به کمربندی شرقی و غربی شیراز گفت: بخصوص در بحث اتصال آزادراه شیراز – اصفهان به کمربندی شرقی و کمربندی غربی شیراز باید بهگونهای پیشبینی گردد که بتوانیم ترافیکی که از شمال میآید یا از جنوب بدون تداخل به ترافیک شهری به داخل آزادراه انتقال دهیم و این پیشبینی در حال انجام است و مطالعات تکمیلی آن به زودی به اتمام خواهد رسید.