بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

تقدیر از عملکرد شرکت ساخت و توسعه در دهه گذشته

در طول 10 سال گذشته احداث و بهره برداری از 11 مسیر آزادراهی در کشور صورت گرفته است که معادل 31 درصد طول آزادراه های موجود در کشور است.

تقدیر از عملکرد شرکت ساخت و توسعه در دهه گذشته
تین نیوز
 

صبح امروز با حضور مهدی نورایی رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی، نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضای هیات مدیره از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در دهه گذشته با احداث بیش از 2 هزار کیلومتر مسیر ریلی معادل 13 درصد کل شبکه ریلی موجود، احداث 11 پروژه آزادراهی معادل 31 درصد کل شبکه آزادراهی کشور و توسعه شبکه بزرگراهی معادل 50 درصد طول بزرگراه های موجود در کشور، تقدیر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، صبح امروز با حضور مهدی نورایی رییس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی، نماینده وزارت اقتصاد و دارایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضای هیات مدیره از عملکرد و دستاوردهای این شرکت در یک دهه گذشته در توسعه زیرساخت های حمل و نقل تقدیر و تشکر به عمل آمد.
خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در گزارشی افتتاح بیش از 2 هزار کیلومتر مسیر ریلی در 12 پروژه را بیش از 13 درصد طول کل شبکه ریلی کشور اعلام کرد و ادامه داد: در طول 10 سال گذشته احداث و بهره برداری از 11 مسیر آزادراهی در کشور صورت گرفته است که معادل 31 درصد طول آزادراه های موجود در کشور است.
وی همچنین از بهره برداری متوسط سالانه یک هزار کیلومتر راه و بزرگراه در کشور خبر داد و افزود: در این یک دهه گذشته معادل 50 درصد طول شبکه بزرگراهی کشور مسیر جدید ساخته و در دسترس هموطنان قرار گرفته است.
رییس امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بررسی و ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه وزارت راه وشهرسازی و دستاورد این شرکت ها گفت: با توجه به فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه وظایف و برنامه های ابلاغ شده، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بسیار مثبت عمل کرده است و با احداث انواع راه ها زمینه رشد و توسعه همه جانبه مناطق مختلف و در نتیجه توسعه اقتصادی کشور را فراهم کرده است.
نورایی همچنین اقدامات شرکت ساخت و توسعه در دولت سیزدهم را شایان توجه دانست و افزود: دستاوردهای شرکت ساخت و توسعه با احداث بیش از 13 هزار کیلومتر انواع راه ها در یک دهه گذشته قابل توجه است که در این زمینه از مدیرعامل این شرکت در برنامه ریزی و تلاش برای دستیابی به اهداف تعیین شده تشکر می کنم.
وی در ادامه بیشتر پروژه های افتتاح شده در شرکت ساخت را ابر پروژه های ریلی، آزادراهی و بزرگراهی اعلام کرد و اظهار داشت: اتصال 6 مرکز استان به شبکه ریلی در این زمان از اقدامات ارزنده و ماندگار در توسعه زیرساخت های ریلی کشور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.