◄ شناسایی تعارضات سازمانی در شهرداری تهران
مدیرکل تشکیلات و بهبود روشهای شهرداری تهران جزئیات جلسه شورای اداری را تشریح کرد.
مدیرکل تشکیلات و بهبود روشهای شهرداری تهران جزئیات جلسه شورای اداری را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار تیننیوز، فاطمه پهلوانی با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: پس از شناسایی تعارضات سازمانی در شهرداری تهران، 30 مورد از این تداخلات کاری مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و جلسات متعددی با متولیان این بخشها برگزار شد.
وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا اداره کل خزانهداری شهرداری تهران به عنوان زیر مجموعه معاونت مالی و اقتصاد شهری ایجاد و جایگزین اداره کل برنامهریزی و کنترل عملکرد در این نهاد عمومی شود
پهلوانی با اشاره به اهتمام شهرداری در تحقق خواست شهروندان، یاداور شد: از آنجا که بخشی از وظایف اداره کل برنامهریزی و کنترل عملکرد در این طرح به حوزه خزانه داری منتقل میشود، در فاز رفع تعارض و تا زمان طراحی ساختار مطلوب شهرداری تهران و به منظور مغفول نماندن وظایف هماهنگی و برنامهریزی در معاونت مالی و اقتصاد شهری، مدیریت هماهنگی و برنامهریزی تحت حوزه معاونت ایجاد خواهد شد.
مدیرکل تشکیلات و بهبود روشهای شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: باتوجه به ابعاد خدمتی و حساسیت مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران تصمیم بر آن شد تا ساختار این مرکز تقویت شود تا در کنار اطلاع رسانی صحیح مسائل شهری به خوبی منعکس شوند.