بازدید سایت : ۴۳۳۴۳

درخواست رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان و دانشجویان از۱۵ تا۳۰روز

تمهیدات ترافیکی ایام بازگشایی مراکز آموزشی کشور در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور بررسی شد.

تین نیوز |

تمهیدات ترافیکی ایام بازگشایی مراکز آموزشی کشور در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور به ریاست مهدی جمالی نژاد معاون عمران وتوسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با حضور نمایندگان دستگاه های عضو در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.

در این جلسه تمهیدات ترافیکی برای ایام بازگشایی مراکز آموزشی در ابتدای مهرماه بررسی و دستگاه های ذی ربط گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

در ادامه و پس از تبادل نظر محورهای متنوعی مورد بررسی و اتفاق نظر قرار گرفت و هماهنگی هایی برای پیاده سازی تدابیر اتخاذ شده صورت گرفت. 

تحقق کامل مصوبه دولت در خصوص انعطاف و شناورسازی ساعات کاری گروه های مختلف شغلی، ابلاغ طرح استقبال از مهر توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به کلیه شهرها، درخواست رایگان کردن حمل و نقل عمومی بین ۱۵ تا ۳۰ روز از اول مهرماه برای دانش آموزان و دانشجویان در کلان شهرها از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شهرداری ها، برخی از محورهای مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین تشکیل کمیته ای مشترک به منظور برنامه ریزی برای حمل و نقل دانش آموزان در مهرماه در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ها و همچنین کارگروه سرویس دانش آموزان در کلیه شهرستان ها، آماده سازی حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی در مدهای تاکسی، اتوبوس و قطارشهری، رفع نقاط پرحادثه اطراف مدارس و تعمیر و بهنگام سازی تجهیزات کنترل ترافیک، از دیگر محورهای مورد بحث در جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، این جلسه با اعلام آمادگی کامل پلیس راهور فراجا و ارائه پیشنهاداتی در خصوص روان سازی جریان ترافیک و افزایش سطح ایمنی پایان یافت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.