تولید داخلی از پس نیاز فزاینده موجود در شهر برای تامین واگن مترو و اتوبوس بر نمی آید
علیرضا نادعلی گفت: موضوع اصلی در تامین اتوبوس بحث سرعت،ساخت و تحویل است که تولید داخلی از پس نیاز فزاینده موجود در شهر برای تامین اتوبوس و واگن مترو بر نمی آید.
![تولید داخلی از پس نیاز فزاینده موجود در شهر برای تامین واگن مترو و اتوبوس بر نمی آید](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/bRFOVtFW4jXF/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLO2d1WjTrcij/%D8%AD%D9%85%D9%84+%D9%88+%D9%86%D9%82%D9%84+%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C.jpg)
علیرضا نادعلی گفت: موضوع اصلی در تامین اتوبوس بحث سرعت،ساخت و تحویل است که تولید داخلی از پس نیاز فزاینده موجود در شهر برای تامین اتوبوس و واگن مترو بر نمی آید.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران پیرامون دلایل تفاهمنامه واردات ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس و تأمین نکردن آن از داخل اظهار کرد: موضوع اصلی در تامین اتوبوس بحث سرعت،ساخت و تحویل است که تولید داخلی از پس نیاز فزاینده موجود در شهر برای تامین اتوبوس و واگن مترو بر نمی آید.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: بایستی در کوتاه ترین زمان از خرید اتوبوس داخلی استفاده کنیم، چاره ای جز این نبود و از قبل هم تجربه این موضوع را داشتیم.
علیرضا نادعلی افزود: وقتی تعداد زیادی واگن و اتوبوس به حمل ونقل اضافه شود اتفاق خوبی خواهد بود. تحویل واگن و اتوبوس حدود ۱۲ ماه زمان می برد و ما در تلاشیم به روش های مختلف به ظرفیت حمل ونقل اضافه کنیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید شجاعت داشته باشیم و به سمت توسعه حمل و نقل برقی حرکت کنیم.
این حرف ها بهانه برای واردات از چین هست