بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ برپایی آیین بزرگداشت همسران و خواهران شهدای شرکت بهره برداری مترو تهران

◄ برپایی آیین بزرگداشت همسران و خواهران شهدای شرکت بهره برداری مترو تهران
تین نیوز | آيين بزرگداشت همسران و خواهران شهدای شركت بهره برداری مترو تهران همزمان با سالروز رحلت حضرت ام‌البنين‌ (س) امروز برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی و امور بين الملل شركت بهره برداری مترو تهران، محسن نايبی گفت: توان خود را برای خدمت رسانی به امت شهيد پرور ايران به كار خواهيم بست و تا آخرين قطره خون خود بر سر پاسداشت ارزش‌هايی كه شهدا بر سر آن جنگيدند و فرمان های ولی فقيه ايستاده‌ايم.
 
مدير عامل شركت بهره برداری مترو در اين مراسم ضمن تقدير از شهدای  مترو تاكيد كرد: مردم در برهه های زمانی مختلف شهداي زيادی را تقديم انقلاب اسلامي كرده اند و سالروز وفات حضرت ام‌البنين(س)  بهانه ای است تا ما وظيفه ای را كه بر گردن خود برای بزرگداشت خانواده شهدای شركت مترو احساس مي كرديم؛ ادا كنيم.
 
وی گفت: شركت بهره برداری مترو تهران تمام توان خود را براي خدمت رسانی به امت شهيد پروربه كار خواهد بست و شما هم به عنوان خانواده شهدا دعا كنيد تا خدمت‌گزاران خوبی براي مردم و جمهوري اسلامی باشيم.

نایبی تصريح كرد: اگرچه شهادت نصيب ما نشد اما با شما عهد و پيمان می بنديم كه تا آخرين قطره خون خود بر سر پاسداشت ارزش‌هايی كه شهدا بر سر آن جنگيدند و همچنين فرمان های ولی فقيه بايستيم و نگذاريم فرمايشات ايشان به روی زمين بماند.
 
حجت السلام مرتضی جعفرپور معاون فرهنگی اجتماعی مترو تهران نيز در اين مراسم گفت: شما خانواده‌های معظم شهدا بهترين امانت را در دامان خود پرورانديد و آن را به بهترين شكل خود به خدا باز پس داديد.
گفتنی است، در پايان مراسم نايبي ازهمسران و خواهران شهدای شركت بهره برداری مترو تقدير و تشكر به عمل آورد.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیدوار

    به والله روح شهدا از این سیاه کاری های شما مترویها آزورده است. زیرا بجای تسریع در افتتاح خطوط در جهت رفاه حال مردم که بخاطرشان شهید شده اند. با سیاه کاری و برنامه های پو پولیستی خودتان را سرگرم و از خداوند تبارک و تعالی طلب اجر اخروی دارید. واقعا خودتان قضاوت کنید؟