بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ حضور نمایندگان شرکت بهره برداری مترو تهران در کنگره بین المللی حمل و نقل عمومی خاورمیانه

◄ حضور نمایندگان شرکت بهره برداری مترو تهران در کنگره بین المللی حمل و نقل عمومی خاورمیانه

تین نیوز | نمایندگان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در كنگره بین المللی حمل و نقل عمومی خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) در دبی که آخرین دستاوردهای صنعت حمل ونقل ریلی را مورد بررسی قرار می دهد، حضور دارند.

به گزارش تین نیوز از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه، كنگره و نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی كه بزرگترین گردهمایی خانواده بزرگ صنعت حمل و نقل عمومی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است به مدت چهار روز و از هفتم تا دهم اردیبهشت در شهر دبی در حال برگزاری است.
 
بررسی چالش های كنونی در زمینه حمل و نقل عمومی و همچنین ارایه آخرین دستاوردهای صنعت حمل ونقل ریلی از اهداف این گردهمایی است که توسط کارشناسان این حوزه مورد بحث و تبادل و نظر قرار می گیرد.
 
در حاشیه این کنگره، نمایشگاهی هم با حضور پرشمار متخصصین و مدیران ارشد کمپانی های خارجی و داخلی عرصه حمل و نقل دایر است که شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز آخرین دستاور دهای خود را در این زمینه در معرض دید عموم بازدیدگنندگان قرار داده است که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شده است.
 
در این كنگره محسن نایبی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به همراه احسان مقدم مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل و علی عبداله پور مشاور مدیرعامل و مدیر كیفیت و ایمنی عملیات حضور دارند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.