بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ بشنوید | آخرین وضعیت آب و هوای کشور 6 مهرماه 1403 / بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی

کارشناس سازمان هواشناسی از پیش بینی بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی طی روز شنبه ۷ مهر خبر داد.

بشنوید | آخرین وضعیت آب و هوای کشور 6 مهرماه 1403 / بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی
تین نیوز |

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره وضعیت آب و هوای روز جمعه ۶ مهرماه اظهار کرد: برای استان های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال کردستان، سمنان و برخی مناطق استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و گلستان بارش باران، وزش باد با احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

به گزارش تین نیوز، فریبا گودرزی افزود: فردا شنبه بارش در استان های ساحلی دریای خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی تشدید می شود. همچنین گستره بارش ها علاوه بر مناطق روز گذشته به صورت پراکنده برخی مناطق مرکز، شرق و شمال شرق را نیز در بر خواهد گرفت و بارش در ارتفاعات البرز مرکزی به صورت برف خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:  روز یکشنبه در استان های البرز، تهران، قم، قزوین و سمنان شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود. برای سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور نیز همین وضعیت پیش بینی شده است.

گودرزی افزود: روز دوشنبه در استان های کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، شرق گیلان، شمال استان های قم، همدان و مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود. اما روز سه شنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و جوی پایدار را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: در پنج روز آینده در برخی نقاط استان های واقع در شمال شرق، شرق، مرکز استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی، شمال غرب و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود که در برخی مناطق موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد. امروز نیز، خلیج فارس و طی چهار روز آینده، دریای خزر مواج خواهد بود.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی؛ آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری و در عصر همراه با افزایش ابر و باد خواهد بود. در ساعات شب رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است. بیشینه دمای تهران امروز ۲۸ درجه سانتی گراد و کمینه دما ۱۸ درجه سانتی گراد گزارش شده است.

گزارش آخرین وضعیت جوی کشور را از رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.

سایز فایل صوتی:4.32M | مدت زمان:00:03:08 | دانلود فایل صوتی
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.