بازدید سایت : ۵۴۲۹۴

ارتقای بهره وری سازمان ملی زمین و مسکن با راه اندازی سامانه سیام

مردم زیادی خدمات مورد نیازشان را از ما دریافت می کنند و به همین منظور به دنبال این هستیم تا در سازمان ملی زمین و مسکن بهره وری را از طریق بهبود وضعیت سیستم ها ارتقا بخشیم.

ارتقای بهره وری سازمان ملی زمین و مسکن با راه اندازی سامانه سیام
تین نیوز

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص راه اندازی سامانه یکپارچه املاک و مسکن (سیام) گفت: مردم زیادی خدمات مورد نیازشان را از ما دریافت می کنند و به همین منظور به دنبال این هستیم تا در سازمان ملی زمین و مسکن بهره وری را از طریق بهبود وضعیت سیستم ها ارتقا بخشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان در دوره آموزشی معرفی و آشنایی شرکت کنندگان با سامانه یکپارچه املاک و مسکن (سیام) گفت: مردم زیادی خدمات مورد نیازشان را از ما دریافت می کنند و به همین منظور به دنبال این هستیم تا در سازمان ملی زمین و مسکن بهره وری را از طریق بهبود وضعیت سیستم ها ارتقا بخشیم.

ارسلان مالکی با اشاره به بخشی از قابلیت ها و ویژگی های سامانه سیام افزود: راه اندازی این سامانه به صورت آزمایشی در سه اداره کل راه و شهرسازی استان های تهران، البرز و اصفهان انجام شد و بازخوردهای مثبتی از آنها به دست آمد.

وی افزود: پس از اجرای کامل این سامانه در تمامی ادارات کل، بر اساس شاخص های تعیین شده، ارزیابی هایی از استان ها انجام خواهد شد و از ادارات کل برتر تقدیر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: با راه اندازی این سامانه، سامانه قبلی از چرخه کار حذف می شود و تمامی ادارات کل با همین سامانه کار می کنند.

گفتنی است دوره آموزشی معرفی و آشنایی شرکت کنندگان با سامانه یکپارچه املاک و مسکن (سیام) امروز با حضور روسای ادارات فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئولان بانک زمین ادارات کل راه و شهرسازی استان ها و جمعی از مدیران و کارکنان ستادی در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.