بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

حضور نمایندگان بریکس در رویداد صنعت مالی

حضور معاونین بریکس در نمایشگاه صنعت مالی امسال با توجه به اهمیت عضویت کشورمان در این تشکیلات، می تواند به گسترش همکاری ها و توسعه سرمایه گذاری در صنعت مالی ایران کمک شایانی کند.

حضور نمایندگان بریکس در رویداد صنعت مالی
تین نیوز

رییس مرکز تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از دعوت نمایندگان بریکس به رویداد صنعت مالی خبر داد و گفت: حضور معاونین بریکس در نمایشگاه صنعت مالی امسال با توجه به اهمیت عضویت کشورمان در این تشکیلات، بسیار موثر و مهم بوده و می تواند به گسترش همکاری ها و توسعه سرمایه گذاری در صنعت مالی ایران کمک شایانی کند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، آیین رونمایی از رقابت های بین المللی فینتک کاپ تهران و یادمان این رقابت با حضور رئیس مرکز همکاری ها، تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی جمعی از فعالان و مدیران حوزه فناوری و برخی از نمایندگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت اقتصاد و نهادهای بورسی و بیمه ای و بانکی برگزار شد.

رییس مرکز همکاری ها، تحول و پیشرفت ریاست جمهوری در این نشست گفت: بانک مرکزی ایران طی نامه رسمی معاون بانک توسعه جدید (NDB) سران بریکس را جهت حضور در نمایشگاه صنعت مالی امسال دعوت کرد تا ضمن معرفی توانمندی های پولی و مالی کشور به ایشان زیرساخت تعاملات عملیاتی با این بانک ایجاد شود.

اشکان رحیمی افزود: حضور معاونین بریکس در نمایشگاه صنعت مالی امسال با توجه به اهمیت عضویت کشورمان در این تشکیلات، بسیار موثر و مهم بوده و می تواند به گسترش همکاری ها و توسعه سرمایه گذاری در صنعت مالی ایران کمک شایانی کند.

وی با اشاره به اهمیت بانک توسعه جدید (NDB) سران بریکس و عضویت ایران در آن در دوران تحریم های سخت مالی افزود: برای اولین بار در چهارمین اجلاس سران بریکس در دهلی نو (2012) بود که رهبران برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی ایده راه اندازی یک بانک توسعه جدید برای بسیج منابع جهت انجام پروژه های زیرساختی و توسعه پایدار در کشورهای عضو و سایر کشورهای درحال توسعه را مورد بررسی قرار دادند.

به گفته رحیمی، عملکرد و حوزه کاری بانک توسعه جدید به عنوان یک بانک توسعه چندجانبه با هدف تامین مالی پروژه های زیرساختی و توسعه پایدار در بریکس و سایر اقتصادهای نوظهور و کشورهای در حال توسعه تعریف و تبیین شده است. کار بانک کمک به توسعه ملی و مکمل تلاش های مؤسسات مالی چندجانبه و منطقه ای برای رشد و توسعه جهانی است که حول به حداکثر رساندن تأثیر توسعه به شیوه ای سریع، انعطاف پذیر و کارآمد متمرکز است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.