بازدید سایت : ۴۲۰۷۰

برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته

هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از 25 تا 27 آذرماه در سالن شبستان مصلای تهران به مدت سه روز برگزار می شود.

برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته
تین نیوز |

هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از 25 تا 27 آذرماه در سالن شبستان مصلای تهران به مدت سه روز برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابران، هشتمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت راه و شهرسازی به مدت 3 روز از تاریخ 25 تا 27 آذرماه امسال از ساعت 10 تا 18 در سالن شبستان مصلی برپا می شود.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های حوزه حمل و نقل در همه شقوق از جمله هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی، توانمندی شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه ها معمولاً شامل زمینه های گسترده ای از حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته اعم از وسایل حمل و نقل، تجهیزات لجستیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و خدمات مرتبط از جمله بیمه، مشاوره، آموزش و انواع خدمات پشتیبانی است.

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

گفتنی است؛ نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته یک رویداد صنعتی است که به منظور نمایش و ارتباط با آخرین تکنولوژی ها، محصولات و خدمات مرتبط با حمل و نقل، زنجیره تأمین و صنایع وابسته برگزار می شود. این نمایشگاه ها عموماً به عنوان یک فرصت برای شرکت ها، تولیدکنندگان، تاجران و فعالان صنعتی از سراسر جهان برای نمایش محصولات و خدمات خود، ایجاد شبکه های حرفه ای و افزایش آگاهی درباره روندها و نوآوری های صنعتی برگزار می شوند.

علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند با شماره های ٢٢٨٩٧٤٠٦و ٠٩٩٦٦٦٩٣٣٥٦ تماس حاصل کنند یا به وبسایت https://iranroadtech.com/fa/ مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.