بازدید سایت : ۸۰۵۹۱
در یک نشست خبری مطرح شد:

◄ راه‌اندازی غرفه‌های مجازی در شانزدهمین همایش صنایع دریایی / تمدید مهلت ارسال مقاله تا ۱۵مهرماه

◄ راه‌اندازی غرفه‌های مجازی در شانزدهمین همایش صنایع دریایی / تمدید مهلت ارسال مقاله تا ۱۵مهرماه

تین نیوز | دبیر شانزدهمین همایش صنایع دریایی، از راه اندازی غرفه های مجازی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال خبر د اد و افزود: شرکت کنندگان در نمایشگاه می توانند از طریق سایت همایش، اطلاعاتی همچون راه های تماس شرکت، کاتالوگ و عکس را در معرض دید مردم قرار دهند.

به گزارش تین نیوز، حمید زراعتگر امروز (هشتم مهرماه) در نشست خبری شانزدهمین همایش صنایع دریایی با موضوع «صنعت دریایی و اجرای مقررات دریایی» گفت: امسال شانزدهمین همایش صنایع دریایی از 11 تا 14 آذر ماه در بندرعباس برگزار می شود که دو روز اول، به برگزاری همایش و دو روز دیگر به برنامه های جنبی اختصاص یافته است.

به گفته وی، همزمان با همایش، شانزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی نیز برگزار می شود.

زراعتگر ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دبیر امنیت ملی و رییس مجلس، از جمله دعوت شدگان به این همایش هستند.

وی بندرعباس را قطب صنعت دریایی کشور دانست و افزود: هدف از برگزاری این همایش، طرح موفقیت‌ها و مشکلات بخش حمل و نقل و تجارت دریایی است تا بخشی از مشکلات با خرد جمعی حل شود.

دبیر شانزدهمین همایش صنایع دریایی با اشاره به احتمال برگزاری دومین مسابقه شناورهای تندرو همزمان با همایش، یادآور شد: وب سایت همایش راه اندازی و ثبت نام از متقاضیان آغاز شده و در حال دریافت مقالات و نیز داوری آن ها هستیم، البته با توجه به استقبال صورت گرفته، مهلت ارسال مقالات تا 15 مهر ماه تمدید شه است.

زراعتگر اضافه کرد: با توافق با سازمان بنادر و دریانوردی، امسال تلاش کردایم تا نمایشگاه‌های دریایی کشور یکپارچه ‌سازی شود و نمایشگاه دریایی کشوری که دو سال برگزار شده بود، به صورت یکپارچه با نمایشگاه صنایع دریایی در بندرعباس برگزار شود.

وی با بیان اینکه امسال پنج هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاه در اختیار شرکت‌ها قرار می ‌گیرد، گفت: 120 شرکت برای حضور در نمایشگاه، اقدام کرده اند.

این مقام مسئول در انجمن مهندسی دریایی از راه اندازی غرفه های مجازی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال خبر د اد و افزود: شرکت کنندگان در نمایشگاه می توانند از طریق سایت همایش، اطلاعاتی همچون راه های تماس شرکت، کاتالوگ و عکس را در معرض دید مردم قرار دهند.

به گفته وی، ثبت نام برای دریافت غرفه های مجازی، از هفته آینده آغاز خواهد شد و همه ارگان های دریایی می توانند برای ارائه دستاوردهای خود، از این طریق اقدام کنند.

دبیر شانزدهمین همایش صنایع دریایی با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه، نیروی دریایی ارتش و بخش‌های مرتبط وزارت دفاع در این همایش حضور دارند، یادآور شد: دانشگاه‌ های امیرکبیر، شریف، مالک‌اشتر، امام حسین(ع)، خلیج فارس، بابل، خرمشهر و چابهار برای برگزاری این همایش با ما همکاری دارند.

به گفته وی، در این همایش دو میزگرد «اقتصاد دریا؛ دستاوردها و مشکلات حوزه صنعت دریایی» و نیز «دستاوردها و مشکلات صنعت حمل و نقل دریایی در استان هرمزگان» برگزار می شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.