بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ اتفاق مثبت همزمانی کنفرانس حمل و نقل و ترافیک در مادرید و تهران

◄ اتفاق مثبت همزمانی کنفرانس حمل و نقل و ترافیک در مادرید و تهران

تین نیوز | در آستانه برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل در تهران بر آن شدیم تا نتایج دوره های اخیر این کنفرانس را از اعضای هیات علمی آن جویا شویم.

در این رابطه عضو هیئت علمی چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در گفتگو با تین نیوز، اظهار داشت: این کنفرانس به لحاظ حجم وتعداد و سطح مقالات یکی از معتبرترین کنفرانس ها در چند سال اخیر به شمار می رود.

صدر الدین علیپور با بیان اینکه چهاردهمین کنفرانس حمل و نقل مسیر تقریبا طولانی را تا رسیدن به این جایگاه پش سر گذاشته است، افزود: مسئولیت برگزاری این کنفرانس با معاونت حمل و نقل شهرداری تهران است که به حق در برگزاری موفق ظاهر شده و در هر بخش اساتید برجسته ای را به منظور تصدی عضویت هیئت علمی برگزیده است.

مدیر کل محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: طی پروسه هایی کنفرانس حمل و نقل تدریجا جایگاه مطلوبی نزد جامعه علمی حمل و نقل کشور پیدا کرده و خوشبختانه روند رو به رشدی را نیز نشان داده است. مقالات خارجی زیادی به این کنفرانس ارسال شده که بار علمی خوبی را به همراه داشته اند.

وی با اشاره به برگزاری همزمان کنفرانس حمل و نقل مادرید و کنفرانس حمل و نقل تهران، خاطرنشان کرد: طی حرکتی، همکاری خوبی میان برگزار کنندگان هر دو کنفرانس ایجاد شده که در راستای آن، برخی از اعضای هیئت علمی کنفرانس مادرید در تهران حضور خواهند یافت.

علیپور ابراز امیدواری کرد: خروجی این کنفرانس خلاصه ای از مقالات کاربردی باشد که در اختیار تیم های اجرایی در کلان شهرها قرار گیرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.