بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
نماینده تهران در غرفه تین نیوز:

◄ مشکل حمل و نقل، تنها کمبود بودجه نیست؛ برنامه ریزی است / برخی رسانه های تخصصی در جهت اهداف سیاسی فعالیت می کنند

◄ مشکل حمل و نقل، تنها کمبود بودجه نیست؛ برنامه ریزی است / برخی رسانه های تخصصی در جهت اهداف سیاسی فعالیت می کنند

تین نیوز | یک نماینده مجلس با تاکید بر اینکه رسالت رسانه های تخصصی باید کنکاش برای رفع موضوعات مطروحه باشد و نباید به واسطه تخصصی بودن یک سویه عمل کنند، گفت: مشکلات حمل و نقل تنها کمبود بودجه نیست بلکه برنامه ریزی های ما نواقص دارد.
 
بیژن نوباوه ضمن بازدید از غرفه تین نیوز در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه رسانه های تخصصی از ضروریات کشور هستند، گفت: بسیاری از روزنامه نگاران برای رسانه های تخصصی از اصطلاح «اقیانوس با عمق یک وجب» استفاده می کنند.
 
وی افزود: زمانی که یک رسانه تخصصی شود کارایی بسیار خواهد داشت اما  معمولا در پس رسانه های تخصصی مقالات سیاسی منتشر می شود، این بدان مفهوم است که این رسانه ها از تخصص خود برای اهداف سیاسی استفاده می کنند.
 
نوباوه با تاکید بر اینکه رسالت رسانه های تخصصی باید کنکاش برای رفع موضوعات مطروحه باشد، افزود: رسانه های تخصصی نباید به واسطه تخصصی بودن یک سویه عمل کنند.
 
وی با بیان اینکه کار رسانه ایجاد اتصال بین اندیشمندان و بدنه نظام است، گفت: قطعا دولت نمی تواند در همه زمینه ها جامع نگری داشته باشد بلکه به جایی می رسد که نیاز به نگاه تخصصی دارد و ممکن است برای مثال یک مقاله اقتصادی کمک بزرگی به دولت کند.

عملکرد مجلس درخصوص بودجه حمل و نقل
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع حمل و نقل گفت: مجلس هیچگاه بودجه تخصیص یافته به حمل و نقل را کم نکرده و همه تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی انجام می دهد، زیرا اگر می خواهیم موفق شویم باید صنعت حمل و نقل در کشور جایگاه پیدا کند.
 
وی با تاکید بر اینکه برای حل مشکل آلودگی هوای تهران هیچ راهی به جز توسعه قطار شهری وجود ندارد، افزود: راه حل مشکل تراکم جمعیت ایجاد شهرک های اقماری و بردن قطار به خارج از شهرهاست.
 
نوباوه با بیان اینکه حمل و نقل زیرساخت، راه توسعه و شخصیت کشور است و نباید به آن نگاه سیاسی داشته باشیم، گفت: امروز حمل و نقل، پشتوانه اقتصاد آلمان است و با عوارض حمل و نقل کشور را اداره می کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه مشکلات ما تنها کمبود بودجه نیست بلکه برنامه ریزی های ما نواقص دارد، گفت: برای مثال در شلوغی های آخر هفته تردد کامیون ها در برخی از جاده ها ممنوع می شود این در حالی است که اقتصاد کشور را کامیون می چرخاند.  
 
نوباوه با اشاره به عملکرد وزارت راه و شهرسازی، گفت: بنده جزو کسانی بودم که به وزیر راه و شهرسازی رای مثبت ندادم زیرا معتقدم هیچ برنامه ای برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل ندارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.