بازدید سایت : ۴۷۷۱۴

ترمینال مدرن فرودگاه کیش به پیشرفت ۹۷ درصدی رسید

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی پایانه جدید فرودگاهی کیش گفت: این پایانه مدرن فرودگاهی پس از طی آزمایشات تخصصی و اخذ مجوزهای لازم، آماده افتتاح است.

ترمینال مدرن فرودگاه کیش به پیشرفت ۹۷ درصدی رسید
تین نیوز

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی پایانه جدید فرودگاهی کیش گفت: این پایانه مدرن فرودگاهی پس از طی آزمایشات تخصصی و اخذ مجوزهای لازم، آماده افتتاح است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رحیم سرهنگی روز دوشنبه در بازدید از تریمنال جدید و مدرن کیش، اظهار کرد: این طرح مراحل پیش بهره برداری و آزمایشی خود را طی می‌کند و به زودی افتتاح خواهد شد.

سومین گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه کیش اعطا شد

وی با بیان اینکه ارتقاء حمل و نقل هوایی یکی از مهمترین ابزارهای توسعه صنعت گردشگری محسوب می‌شود، افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی کیش،‌ ارتقاء حمل و نقل هوایی در این جزیره نقش بسزایی در توسعه اقتصادی آن ایفا خواهد کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی دولت سیزدهم در اتمام ترمینال جدید و مدرن فرودگاهی این جزیره، بیان کرد: مجموعه فرودگاهی کیش در سطوح بین المللی و منطقه‌ای خدمات ارزنده‌ای به مسافران ارائه خواهد کرد.

وی در این بازدید دستور شناسایی و رفع کاستی‌های احتمالی در پذیرش مسافر را صادر و بر آمادگی تمام کارکنان این مجموعه جهت بهره برداری کامل از ترمینال جدید فرودگاه کیش تاکید کرد.

 تاسیسات مکانیکی، الکترونیکی و ساختمان پایانه مسافربری جدید فرودگاه تکمیل شده است و این پایانه پس از طی آزمایش‌های ضروری و کسب استاندارهای لازم به بهره برداری کامل خواهد رسید.

مساحت کل زمین پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش ۲۵ هکتار و زیربنای ساختمان آن ۴۹ هزار مترمربع است که با بهره برداری کامل از آن، ظرفیت پذیرش مسافر فرودگاه کیش از ۲ میلیون گردشگر به ۶ میلیون گردشگر افزایش می‌یابد؛‌ برای احداث این طرح بیش از 20 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.