بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور عنوان کرد:

◄ اعلام زمان بهره‌برداری از 38 کیلومتر از آزادراه جنوبی تهران

زمان بهره‌برداری از 38 کیلومتر از آزادراه جنوبی تهران اعلام شد.

اعلام زمان بهره‌برداری از 38 کیلومتر از آزادراه جنوبی تهران
تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی وعده داد با هدف حل مشکل ترافیک استان تهران و تکمیل کریدورهای بین‌المللی، ۳۸ کیلومتر از آزادراه جنوبی تهران حدفاصل آزادراه تهران- قم تا آزادراه حرم تا حرم در نیمه اول سال جاری به بهره‌برداری برسد.

در خبری که تین‌نیوز، هشتم خرداد ماه به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور منتشر کرد، خیرالله خادمی پیشرفت فیزیکی کل این پروژه را ۴۰ درصد اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی این آزادراه مطابق برنامه زمان‌بندی‌شده در حال انجام است و با توجه به زمان شروع احداث در سال ۱۳۹۴ پیشرفت فیزیکی تمامی قطعات این پروژه قابل قبول و در برخی مواقع از برنامه زمان‌بندی هم جلوتر بوده است.

وی افزود:‌ این آزادراه به طول ۱۵۸ کیلومتر و در ۴ قطعه طراحی‌شده که هم‌اکنون قطعه چهار با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد در مراحل تکمیلی نهایی و نصب علائم و تجهیزات ایمنی قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۳۸ کیلومتر انتهایی آزادراه در محدوده آزادراه تهران- قم و آزادراه حرم تا حرم در نیمه اول سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه تاکید کرد: با بهره‌برداری از این قطعه و عبور از آن بخشی از ترافیک جنوب به شرق کشور و بالعکس از محدوده تهران خارج می‌شود. 

خادمی در خصوص پیشرفت فیزیکی سایر قطعات گفت: قطعه اول این پروژه ۴۰ کیلومتر است که تاکنون ۶.۵ کیلومتر از این قطعه آسفالت شده و ۵ کیلومتر دیگر نیز آماده عملیات آسفالت است.

وی گفت:‌ عملیات اجرایی در قطعات دیگر نیز در حال انجام است به‌طوری‌که اجرای عملیات آسفالت در بخشی از قطعه ۲ و  زیرسازی مسیر در قطعه ۳ نیز انجام‌شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.