بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

◄ تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان؛ امسال

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: 20 کیلومتر دیگر از 31 کیلومتر باقی مانده محور بجنورد به جنگل گلستان امسال تکمیل می شود.

تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان؛ امسال
تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: 20 کیلومتر دیگر از 31 کیلومتر باقی مانده محور بجنورد به جنگل گلستان امسال تکمیل می شود.

به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی این وعده را 26 خرداد ماه 1403 در بازدید از محورهای ارتباطی و پروژه های در حال اجرا در حوزه زیرساختی از راه های کشور از محور مشهد تا به گرگان، بیان کرد.

وی افزود: بخشی از محور اصلی کریدور شمالی کشور در استان خراسان شمالی واقع شده است که ارتباط بین مرکز کشور را از طریق جنگل گلستان و بجنورد به سمت مشهد مقدس برقرار می کند.

خادمی تاکید کرد: ۳۱ کیلومتر این محور چهارخطه نشده که حادثه خیز است و با اختصاص اعتبار و قیر رایگان تلاش می شود تا این مسیر سریع تر به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری شده تا از ۳۱ کیلومتر باقی مانده این محور حدود ۲۰ کیلومتر دیگر آن امسال آماده و تحویل شود.

معاون راه و شهرسازی گفت: ۱۲ کیلومتر از این محور نیازمند یک کار بزرگ و گسترده و ایجاد سازه های سنگین است.

خادمی در خصوص محور جاجرم به میامی گفت: کارهای خوبی انجام شده و ۲۰ کیلومتر باقی مانده نیز در حال آماده سازی است و تلاش ما این است تا پایان سال آسفالت بخش عمده از آن به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل افزود: اجرای عملیات محور محدوده بین جاجرم و گرمه نیز با تصمیم استان انجام خواهد شد و  بعد از سال ها، امسال عملیات خوبی در این محور اتفاق خواهد افتاد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: درخواست های دیگر استان در زمینه اجرای زیرگذرها، دوربرگردان و سایر اقدامات مورد نیاز که باید در این محور انجام شود، توسط مشاوران بررسی خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ساکن محل

    من متاسفم از این نوع و شکل کار دو دستگاه کمپرسی یه دستگاه گریدر و یه دستگاه غلطک این مسیر رو میخوان بسازم خدا وکیلی خجالت اوره جان مادرت ان اگه قراره این شکلی کار کنید اصلاکار نکنید بهتره ابزار آلاتی که برای ساخت یه بنای 100 متری استفاده میشه اینها بیشتره مال وجان مردمو به خطر انذاختید