بازدید سایت : ۸۹۰۷۵

۴۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان کرمان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین

در حال حاضر تعداد ۴۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال فعالیت و ارائه خدمات به کاربران جاده ای هستند و ۳۸ مجتمع دیگرنیز در حال ساخت است.

۴۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان کرمان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: در حال حاضر تعداد ۴۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال فعالیت و ارائه خدمات به کاربران جاده ای هستند و ۳۸ مجتمع دیگرنیز در حال ساخت است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی عبداللهی امروز هشتم مردادماه با اشاره به این مطلب که احداث مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی از جمله اقداماتی است که در راستای ارتقاء ایمنی جاده های استان کرمان در حال انجام است، اظهار کرد: با توجه به ایام اربعین حسینی علیه السلام، کمیته های ویژه نظارت از سوی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های تابعه تشکیل و سیر مراحل مربوط به بازدید از مجتمع های مذکور و نظارت بر عملکرد سرمایه گذاران این مجتمع ها در حال انجام است.

به گفته وی، طی سه ماهه ابتدای سال جاری، تعداد ۲۰ فقره موافقت اصولی مجتمع خدماتی رفاهی توسط اداره بازرگانی و سرمایه گذاری صادر و تعداد موافقت اصولی های صادره در کل استان به ۱۸۸ فقره رسیده که در این راستا ۱۰۲ مجتمع دیگر در حال استعلام هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.