بازدید سایت : ۴۴۹۵۱

۹ پرواز به مسیر کرمان تهران اضافه شد

دو شرکت هواپیمایی جدید به کرمان آمدند

۹ پرواز به مسیر کرمان تهران اضافه شد
تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: شرکت های هواپیمایی قشم ایر و کارون به خط پروازی کرمان تهران افزوده شد و در طول هفته ۹ پرواز در این مسیر خواهند داشت. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان، علی جزینی زاده روز دوشنبه در جمع مدیران شرکت هواپیمایی کارون در کرمان اظهار کرد: پروازهای شرکت هواپیمایی کارون با هواپیمای بوئینگ B۷۳۷ در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۳:۴۰ و روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۰۷:۴۰ از فرودگاه بین المللی کرمان به فرودگاه بین المللی مهرآباد انجام می شود.

جزینی زاده افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی قشم ایر هم با هواپیمای B۷۳۷ یکشنبه ها ساعت ۲۱:۵۰، سه شنبه ها ساعت ۲۲:۱۰ و جمعه ها ساعت ۶ از فرودگاه بین المللی کرمان به تهران انجام می شود.

وی ادامه داد: با ورود این شرکتهای هواپیمایی تعداد ۲هزار صندلی در هفته به ناوگان فعال در فرودگاه بین المللی کرمان اضافه شده است.

وی یادآور شد: همچنین شرکت های هواپیمایی آسا جت و پارس نیز پروازهای غیر برنامه ای به فرودگاه مرکز استان انجام می دهند.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان اضافه کرد: از یک سال پیش و در پی وصول گلایه های مردم و مسئولان با حمایت های استاندار و مدیران ارشد علاوه بر افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان مهرآباد(تهران) و بالعکس، شرکت های هواپیمایی زاگرس، آتا، وارش، کاسپین، قشم ایرو و کارون به جمع شرکت های هواپیمایی فعال جمهوری اسلامی و ماهان افزوده شده که با همیاری اصحاب رسانه و خبرگزاری های استان پوشش خبری انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: اداره کل فرودگاه های استان کرمان به منظور ارائه تسهیلات پروازی بیشتر برای خدمت رسانی به مردم و مسئولان آمادگی پذیرش پروازهای برنامه ای در فرودگاه های استان کرمان را دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.