بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

اختصاص اعتبار یک میلیارد دلاری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی / ۲۷۰۰ واگن جدید به ناوگان حمل و نقل ریلی افزوده می شود

اختصاص اعتبار یک میلیارد دلاری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی / ۲۷۰۰ واگن جدید به ناوگان حمل و نقل ریلی افزوده می شود

تین نیوز | مدیر عامل شرکت راه آهن از تخصیص یک میلیارد و 250 میلیون دلار از محل صندوق ذخیره ملی برای طرح های نوسازی بخش حمل و نقل ریلی خبرداد.
 
محسن پور سیدآقایی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید  و افتتاح وزیر راه و شهرسازی از پروژه های بخش راه استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: طبق موافقتنامه امضا شده با صندوق ذخیره ملی تخصیص اعتباری گرفته شده است که طرح های که در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی است به بانک های عامل معرفی شوند.
 
وی با بیان اینکه از اعتبارات صندوق ذخیره ملی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی کشور استفاده خواهد شد ادامه داد: نوسازی ناوگان ریلی کشور شروع شده و این روند تدوام خواهد  داشت.
 
پور سید آقایی افزود: طی چهارسال آینده دو هزار و 700 واگن جدید به ناوگان حمل و نقل ریلی کشور افزوده خواهد شد.
 
مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تامین بخش مهمی از واگن های مورد نیاز ناوگان حمل نقل ریلی را از محل تولیدات داخلی و بخشی را از واگن ها تولید خارج از کشور اعلام کرد.
 
مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: تمهیداتی برای خریداران واگن های باری و مسافری صورت گرفته است که  پرداخت بخشی  از سود تسهیلات مورد نیاز از برنامه های ویژه این بخش است.   
 
پور سیدآقایی تلاش این مجموعه برای ورود بخش خصوصی جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی خبرداد و گفت: تهمیداتی ویژه برای سرمایه گذاران در  حوزه حمل و نقل ریلی انجام شده است.
 
وی افزود: تمهیداتی برای خریداران واگن های باری و مسافری توسط بخش خصوصی صورت گرفته است که  پرداخت بخشی  از سود تسهیلات مورد نیاز از برنامه های ویژه این بخش است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.