بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

قرار گرفتن سیستان و بلوچستان برروی ریل توسعه با تکمیل پروژه پتروشیمی چابهار

تین نیوز |  استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به قرار گرفتن سیستان و بلوچستان برروی ریل توسعه با تکمیل پروژه پتروشیمی چابهار گفت: جشن هندوانه خوران در منطقه زرآباد کنارک هم‌زمان با شب چله به عنوان مراسم ملی در دستور کار قرار گیرد.
 
علی اوسط هاشمی در جریان سفر به شهرستان کنارک در دیدار با نخبگان و جوانان این شهرستان اظهار کرد: جذب توریست و گردشگر به نقاط ساحلی استان یکی از اهداف مهم دولت است که با ایجاد جشن‌های ملی می‌توان آنرا محقق کرد.
 
وی افزود: بی‌تفاوتی نسبت به شهر خویش و نداشتن احساس مسئولیت موجب عقب‌ماندگی می‌شود ازاین‌رو نخبگان و جوانان باید خود را از آن این نظام و مملکت بدانند و در تصمیمات همراهی کنند.
 
نماینده‌ی عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به قابلیت‌های شهرستان کنارک در بخش‌های گوناگون، تصریح کرد: به کنارک باید نقش مرکزیت داد و به عنوان محور طرح‌های ساحلی و دریایی قرار گیرد.
 
وی با تأکید برضرورت احداث مجموعه‌ای با عنوان ماهی خوران در کنارک گفت: ایجاد مجموعه‌ی تفریحی و گردشگری یکی از اهداف مهم نخبگان و جوانان شهرستان کنارک باشد.
 
در این دیدار که جمعی از بانوان شهرستان کنارک نیز حضور داشتند، مهندس هاشمی گزارشی از عملکرد دولت «تدبیر و امید» در سیستان و بلوچستان ارائه کرد و گفت: ایجاد کارخانه‌ی لاستیک 50 هزار تنی و کارخانه‌ی فولاد 10 میلیون تنی نقش بسزایی در توسعه استان دارد.
 
وی ادامه داد: تکمیل پروژه‌ی پتروشیمی چابهار و اتصال راه‌آهن چابهار به شبکه‌ی سراسری از دیگر اهداف دولت برای قرار دادن استان بر روی ریل توسعه است.
 
در ابتدای این دیدار تعدادی از جوانان و نخبگان شهرستان کنارک از مشکلات و کمبودهای این منطقه صحبت کردند..

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.