بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ افتتاح دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته

◄ افتتاح دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته

تین نیوز | دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته با حضور وزیر، مدیرعامل راه آهن، معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس و فعالان بخش خصوصی و دولتی در حوزه حمل و نقل ریلی افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز، در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی که با حضور 110 شرکت داخلی و خارجی به مدت چهار روز از امروز، 29 اردیبهشت تا اول خرداد برگزار می شود، وزارت راه و شهر سازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، راه آهن جمهوری اسلامی، انجمن صنایع ریلی، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی، اتحادیه قطارهای شهری (مترو)، دانشکده مهندسی راه آهن و شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل (تین نیوز) به عنوان حامیان این نمایشگاه مشارکت دارند.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از 8 هزار متر مربع ، در سالن های 12 – 13- 14- و 15 و همچنین فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران، برپا شده است.

در این نمایشگاه، صنایع و خدمات مختلف ریلی، بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن‌های نیرو محرکه، واگن مولد ، واگن مانوری ، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش ،خدمات تعمیر ونگهداری و خدمات بیمه ای، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

علاوه بر شرکت های داخلی، ده ها شرکت خارجی از دیگر کشورها از جمله آلمان، ترکیه، چین، اتریش ، اسپانیا ، مالزی، هند، هنگ کنگ و ایتالیا تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده اند.

همچنین چهار هیئت تجاری اقتصادی از کشورهای منطقه آسیا در طول چهار روز برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، از این نمایشگاه بازدید می کنند و با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری می شوند.

بازدید از نمایشگاه از امروز، 29 اردیبهشت ماه تا یکم خرداد از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برای علاقه مندان امکان پذیر است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.