بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

ناوگان دریایی استان بوشهر خود را با نیازهای روز دریایی وفق نداده است

تین نیوز |  مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ناوگان دریایی استان بوشهر خود را با نیازهای روز دریایی وفق نداده است.
 
 محمد راستاد ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لایروبی بندر دیلم 95درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای ساماندهی خور و لایروبی آن 170میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: لایروبی نقاط تکمیل نشده هم در حال انجام است ولی تا زمان نهایی شدن آن، بهره برداری از این بندر جریان دارد.
 
وی درباره اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی استان در قبال مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به مردم بوشهر اظهار داشت: این سازمان در مناسبت های مرتبط با دریا و بنادر، حضور مردم در برنامه های خود را به پرسنلش محدود نمی‌کند و با ایجاد این برنامه‌ها در سطح شهر، می‌کوشد تا مردم را با فرهنگ بنادر و محیط زیست دریایی، بیشتر آشنا کند.
 
راستاد افزود: احداث مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس، مجموعه فرهنگی رفاهی صدف و مسجد و حسنیه بندر نیز مهم ترین اقدامات این سازمان در خدمت رسانی به مردم است ضمن اینکه حمایت از هنرمندان در زمینه فعالیت هایی که مرتبط با دریا و دریانوردی است و بهبود منظر بندر برای برقراری ارتباط و تعامل با شهروندان در سال های اخیر و پیش رو را نیز در دستور کار داریم.
 
وی با بیان اینکه یک فروند کشتی مسافربری توسط بخش خصوصی خریداری شده که به لحاظ آبخور نسبتا بالایی که دارد، امکان پهلوگیری در اسکله بندر بوشهر و خارگ را ندارد، ادامه داد: این کشتی برای این مسیر مناسب نیست مگر اینکه تغییراتی در آن به وجد آورند، ضمن اینکه پیش از خرید آن، از سازمان بنادر و دریانوردی استان هیچگونه استعلامی نگرفته اند.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: خرید یک دستگاه کشتی مسافربری در دستور کار جدی این سازمان است و در این راستا، حدودا 70میلیارد سرمایه گذاری انجام می شود.
محمد راستاد تصریح کرد: عمده مشکلات بنادر تجاری استان بوشهر این است که ناوگان سنتی آن متناسب با توسعه زیرساخت هایی که صورت گرفته، پیشرفت نداشته و ناوگان دریایی هم با نیازهای روز دریایی نتوانسته خود را وفق بدهد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.