بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

پایگاه شناورهای تفریحی گناوه فعال شد

تین نیوز | معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار گناوه گفت: برای استفاده گردشگران از مواهب دریا در گناوه پایگاه شناورهای تفریحی در ساحل این شهر راه اندازی شد.
حمزه مسعودی‌نیا ظرفیت‌های گردشگری گناوه را مورد توجه قرار داد واظهار داشت: ساحل زیبای خلیج فارس در گناوه فرصتی مناسب برای توسعه گردشگری فراهم کرده است که این مهم سبب می شود هرساله در ایام نوروز عده زیادی از هموطنانمان به شهرستان گناوه سفر می‌‌‌کنند.
وی به اسکان گردشگران در کنار ساحل اشاره کرد وگفت: علاوه بر کمپ‌های ساحلی، 5 کیلومترساحل گناوه برای اسکان گردشگران درنظر گرفته شده است.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار گناوه با اشاره به اینکه 16 هزار نفر به گناوه سفر کرده اند گفت: برای رفاه حال گردشگران درگناوه 250 نفر نیروی شهرداری و ستاد تسهیلات سفردر خدمت گردشگران نوروزی هستند وبه آنان خدمات ارائه می‌هند.
مسعودی‌نیا از راه‌اندازی پایگاه شناوری و تفریحی گناوه خبرداد و گفت: برای استفاده گردشگران از مواهب دریا در گناوه پایگاه شناورهای تفریحی در ساحل این شهر راه اندازی شد و در آن 4 فروند موتور لنج و 20 قایق موتوری و 4 فروند جت اسکی فعالیت می کنند.
وی با اشاره به اینکه امکانات لازم برای رفاه گردشگران در گناوه فراهم شده خاطرنشان کرد: 330 چشمه سرویس بهداشتی وحمام و 34 دستگاه آب‌‌خور در ساحل گناوه برای رفاه حال گردشگران ایجاد شده است.
     
   

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.