بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸

برخورد قانونی با کامیون های پارک شده در میدان های اصفهان

برخورد قانونی با کامیون هایی که در حاشیه میدان های این کلانشهر پارک کرده و موجب مشکلات ترافیکی می شوند، صورت می گیرد.

برخورد قانونی با کامیون های پارک شده در میدان های اصفهان
تین نیوز |

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برخورد قانونی با کامیون هایی که در حاشیه میدان های این کلانشهر پارک کرده و موجب مشکلات ترافیکی می شوند، صورت می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین حق شناس افزود: برخورد قانونی برای رفع مشکلات ناشی از توقف کامیون ها در برخی از میدان های شهر اصفهان از جمله «شهید علیخانی» ضروری است.

حق شناس ادامه داد: این موضوع با مستندسازی مشکلات ایجاد شده و با هماهنگی و همکاری بین بخشی پلیس راهور و معاون دادستان اصفهان پیگیری شده است.

وی تصریح کرد: باید با اتکا به قانون، ساز و کارهای موثر و کارآمد در مواجهه با برخی تخلفات ترافیکی که موجب تضییع حقوق عامه می شود، تدابیر لازم اتخاذ شود و هزینه بروز تخلفات ترافیکی افزایش یابد.

حق شناس افزود: تصرف ظرفیت طولی پارک حاشیه ای، معضلات اجتماعی و اختلال در فرایند عبور و مرور و ترافیک از جمله تبعات توقف خودروهای سنگین در حاشیه خیابان ها و میدان های شهر است که نارضایتی شهروندان را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه برخی از خودروهای سنگین پارک شده در میدان ها و معابر اصفهان به باربری می پردازند، خاطرنشان کرد: بسیاری از آنها مجوز این کار را ندارند به همین دلیل لازم است ساز و کار لازم برای ساماندهی و نظارت بر آنها اتخاذ شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: برای برخی از کامیون های پارک شده در میدان های این شهر، اعمال قانون مانند توقیف و انتقال ۱۰ یا ۱۵ روزه به پارکینگ صورت گرفته اما همچنان شاهد تکرار این نوع تخلف هستیم.

کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و روزانه حدود ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو در آن تردد می کند؛ این شهر با معضل ترافیک سنگین در بسیاری از خیابان ها و میدان ها مواجه است.

میدان شهید علیخانی در منطقه ۱۲ واقع شده است و نقش مهمی در عبور و مرور در شمال کلانشهر اصفهان دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.