◄ آغاز طرح جایگزینی رانندگان واقعی جدید الورود با رانندگان صوری قدیمی
طرح جایگزینی رانندگان واقعی جدید الورود که حق بیمه آزاد پرداخت می کنند با رانندگان صوری قدیمی که از یارانه بیمه ای بهره مند هستند، کلید خورد.
طرح جایگزینی رانندگان واقعی جدید الورود که حق بیمه آزاد پرداخت می کنند با رانندگان صوری قدیمی که از یارانه بیمه ای بهره مند هستند، کلید خورد.
به گزارش تین نیوز، بر اساس اطلاعاتی که به خبرنگار ما رسیده، اجرای این طرح از سوی سازمان تامین اجتماعی در بهمن ماه امسال کلید خورده و کار ساماندهی و پالایش بیمه شدگان راننده حمل و نقل عمومی درون و بین شهری آغاز شده است.
این طرح با هدف افزایش رضایتمندی و پذیرش رانندگان جدیدالورود حمل و نقل عمومی درون و بین شهری و از محل جایگزینی به میزان 100 درصد قطع بیمه پردازی ناشی از عدم اشتغال افراد غیر واقعی، اجرایی می شود.
بیشتر بخوانید:
یک خبر جدید برای رانندگان عمومی جدیدالورود بخش مسافر
برای اجرای این طرح، سازمان های راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری ها و دهیاری های کشور، به عنوان مراجع ذی صلاح، فهرست افراد غیر شاغل در شغل رانندگی حمل و نقل عمومی و همچنین به همان تعداد اطلاعات رانندگان فعال متقاضی جدیدالورود را براساس محل اشتغال یا محل سکونت راننده را در اختیار اداره کل تامین اجتماعی استان ها قرار می دهند.
در ادامه ادارات کل تامین اجتماعی استان ها نسبت به خروج رانندگان غیر واقعی از پایگاه تجمیعی و پذیرش رانندگان جدید حائز شرایط برخورداری از یارانه دولت معادل تعداد افراد حذف شده، اقدام می کنند.
پس از شناسایی رانندگان غیر واقعی و خروج آنان از چرخه دریافت یارانه دولتی، جذب متقاضیان جدید به تعداد افراد مختومه شده در استان ها انجام می شود.
بازنشته هاچطوری بیرون رانده می شوند طرف بعد بازنشته شدن می رودبیمه روستایی باسالی یک ملیون واریز کارت هوشمند دریافت می نماید وراننده حرفه ای می شود نیسانها که کارت هوشمند ندارند وراحت بارجابجا می نمایند چطوری ازچرخه حمل ونقل بیرون می روند باید جلوی قانون دورزنها راگرفت تاحمل ونقل به جای خود برگردد
سازمان راهداری بایک استعلام ساده ازطریق کدملی خیلی راحت می تواند بداند طرف کارمند کجاست طرف بازنشته است طرف جوشکار بنا یا بازاری فقط نمی خواهد انجام دهد اگر کمی اراده بود خیلی راحت این کارسروسامان می گرفت
با سلام
تا زمانی که مافیای دفاتر مسافربر دست از سودجویی برندارند این امر شدنی نیست.
وقتی دفاتر (حتی با اطلاع راهداری محل) اقدام به صدور صورت وضعیت برای افراد غیر راننده از کاسب و کشاورز گرفته تا افراد بیکار نماید یعنی برای سازمان راهداری و تامین اجتماعی این افراد راننده محسوب میشوند.
سلام بنده راننده وانت سبک برون شهری هستم با 2فرزند 4ساله دنبال بیمه کردن خودم هستم تازه موفق شدم بیمه بشم ولی حق بیمه 875 هزارتومان واقعا زیاده با این اوضاع بار لطفا اگه برنامتون واقعیه کاری کنید حق بیمه کمتربشه
پس ما که ۱.۷۴۹ پرداخت میکنیم چی بگیم...
خیلی خوب این طرح فقط تو محله ما بالای 50 نفر راننده نیستن بیمه رانندگی میریزن اونم دولتی
بیمه برج ۳
سلام پنج سال تاکسی دارم هنوز نتونستم بیمه بشم اینایی که راننده نیستن چه جوری بیمه دولتی استفاده میکنن این ظلم نیست درحق من راننده تاکسی اگه برنامتون واقعی هست لطفاپیگیری کنید
طلا فروش خودشو معرفی کرده راننده تاکسی از کمک دولت داره استفاده میکنه اونوقت من راننده تاکسی که مالک هم هستم بعد از چند سال باید آزاد بیمه بریزم آخر ظلمه
رانند ترانزنت قردا 3ما دارم اگر از کار بیرونم کنہ بیمہ بیکاری تعلق میگیرد