بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

پروازهای تهران - ایروان از سرگرفته شد

در اقدامی مهم و با هدف تقویت روابط فرهنگی و اقتصادی، هواپیمایی_کاسپین پس از ۱۵ سال وقفه، پروازهای مستقیم خود در مسیر تهران - ایروان را از سر گرفت. نخستین پرواز این مسیر با حضور مقامات و مسافران مشتاق انجام شد و از این پس، در روزهای دوشنبه و پنج شنبه به صورت منظم انجام خواهد شد.

پروازهای تهران - ایروان از سرگرفته شد
تین نیوز

در اقدامی مهم و با هدف تقویت روابط فرهنگی و اقتصادی، هواپیمایی کاسپین پس از ۱۵ سال وقفه، پروازهای مستقیم خود در مسیر تهران - ایروان را از سر گرفت. نخستین پرواز این مسیر با حضور مقامات و مسافران مشتاق انجام شد و از این پس، در روزهای دوشنبه و پنج شنبه به صورت منظم انجام خواهد شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی کاسپین، افتتاحیه این پرواز ها با استقبال و غافلگیری مسافرین در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران همراه شد و هواپیمایی کاسپین هدایایی به رسم یادبود به مسافران خود اهدا کرد.

 نقش کلیدی در توسعه روابط دو جانبه

 با تلاش ها و پیگیری های مستمر مدیریت هواپیمایی کاسپین، مجوز برقراری این پرواز ها پس از ۱۵ سال صادر شد. این پروازها با استفاده از ناوگان هواپیماهای بوئینگ B737 و MD83 انجام می شود و نویدبخش فصل جدیدی در روابط حمل ونقل هوایی بین دو کشور است.

 برقراری این مسیر هوایی نه تنها باعث تسهیل در رفت وآمد مسافران و تجار خواهد شد، بلکه به شدت به توسعه گردشگری، تبادلات فرهنگی و تقویت پیوندهای اقتصادی بین #ایران و ارمنستان کمک خواهد کرد. این پروازها امکان دسترسی سریع تر و راحت تر به مقصدهای مختلف را فراهم می کند و به تبع آن، حجم مسافران و تبادلات تجاری نیز افزایش خواهد یافت.

 اهمیت استراتژیک

با توجه به اهمیت استراتژیک ارمنستان در منطقه قفقاز و روابط تاریخی و فرهنگی میان دو کشور، از سرگیری پروازهای مستقیم هواپیمایی کاسپین می تواند به عنوان پلی برای تقویت همگرایی منطقه ای و افزایش تعاملات فرهنگی و اجتماعی عمل کند. این اقدام همچنین می تواند به توسعه پایدار اقتصادی و افزایش همکاری های چندجانبه در زمینه های مختلف منجر شود.

 توسعه ناوگان و مقاصد جدید 

هواپیمایی کاسپین در یک سال اخیر با اضافه کردن هواپیما های تحت چک به ناوگان فعال خود تلاش کرده است تا با کمترین تاخیر پروازی، خدمات بهتری به مسافران ارائه دهد. همچنین، با گسترش مقاصد پروازی به نقاط مختلف، کاسپین در مسیر گسترش خدمات رسانی است. بازگشایی مسیر تهران - ایروان تنها یکی از این گام ها است و نشان دهنده عزم و اراده این شرکت در پیشبرد اهداف توسعه ای خود است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    بله
    یادمون نرفته تو مسیر تهران به ایروان با هواپیمای توپولف روس هواپیما با دماغه سقوط کرد و تیم جودوی نوجوانان کشور کشته شدن